ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک برای نوجوانان یک اپلیکیشن پیام رسان اختصاصی طراحی می کند

با بررسی کدهای جدیدی که در اپلیکیشن رسمی فیسبوک کشف شده، به نظر می رسد که کمپانی مذکور نقشه ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان برای نوجوانان را در سر می پروراند. این اپلیکیشن که Talk ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

با بررسی کدهای جدیدی که در اپلیکیشن رسمی فیسبوک کشف شده، به نظر می رسد که کمپانی مذکور نقشه ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان برای نوجوانان را در سر می پروراند. این اپلیکیشن که Talk نام دارد حاوی قابلیت هایی است که بعضی از آن ها در میان نوجوانان بسیار پرطرفدارند، هر چند که موارد دیگر احتمالا با استقبال زیادی مواجه نشوند.

مطابق گزارش The Information، فیسبوک با ساخت Talk در صدد یافتن راهی است تا بتواند به سلطه اسنپ چت به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن اجتماعی میان نوجوانان خاتمه بدهد.

والدین نوجوانان قادرند که از طریق تنظیمات اپلیکیشن کنترل کاملی بر رفتار فرزند خود در تاک داشته باشند.

نوجوانان در اپلیکیشن تاک (که ظاهرا بدون داشتن حساب کاربری فیسبوک هم قابل استفاده است) می توانند به چت و گفتگو و انجام بازی با همسن و سال های خود پرداخته و ماسک های خنده دار را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. البته والدین این نوجوانان هم قادرند که از طریق تنظیمات اپلیکیشن، کنترل کاملی بر رفتار فرزند نوجوان خود در این اپلیکیشن داشته باشند.

از گزارشات منتشر شده پیداست که ظاهرا تعیین این که کودکان در فیسبوک تاک با چه کسی صحبت کنند در حوزه اختیارات والدین قرار گرفته. همچنین کودکان برای ارتباط با والدین خود می توانند از طریق فیسبوک مسنجر با آن ها در ارتباط باشند.

البته مثل تمام کمپانی های بزرگ دیگر ممکن است که فیسبوک به تاک صرفا به چشم یک پروژه آزمایشی نگاه کند. بنابراین امکانش هست که اپلیکیشن مذکور هرگز روشنایی روز را به خود نبیند. به هر حال در صورت انتشار جزئیات بیشتر در مورد تاک آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • barana
    barana | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

    یعنی الان کسی از فیسبوک استفاده می کنه..واقعا..!! من که تا الان پامم تو فیسبوک نزاشتم..?

    • علی قنبری
      علی قنبری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

      یه زمانی آره واقعا دنیایی بود برای خودش ? من یادمه 5000 فالو داشتم دیگ جدید تر اضافه نمیشد تا یه پست میزاشتم در یک ثانیه 1000 تا بازدید داشت آخ چقدر خوشحال بودیم الان دیگ اینستا و میلیون پست گذاشتن های بقیه ?

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

    ما که این همه تلگرام و اینستا داریم دیگ کی میره سمت این ?

مطالب پیشنهادی