ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به یک الگوریتم سپرده شد

کمپانی «فریرو - Ferrero» که احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر تولید محصولاتی نظیر شکلات های کیندر و نوتلا شناخته می شود، اخیراً وارد همکاری تازه ای با موسسه تبلیغاتی ایتالیایی Ogilvy & Mather ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

کمپانی «فریرو - Ferrero» که احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر تولید محصولاتی نظیر شکلات های کیندر و نوتلا شناخته می شود، اخیراً وارد همکاری تازه ای با موسسه تبلیغاتی ایتالیایی Ogilvy & Mather شده تا به شیوه ای نوین، مردم را بیش از پیش به خرید شکلات های نوتلا ترغیب کند.

ایده آنها چیست؟ سپردن طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به نوعی الگوریتم منحصر به فرد. کمپانی تبلیغاتی مورد اشاره، پایگاه داده و الگوهایی که به نظر فریرو با برند نوتلا سازگاری دارند را در اختیار نرم افزار خود قرار داده است و سپس، الگوریتم مورد اشاره، 7 میلیون شیشه نوتلا با طراحی منحصر به فرد تولید کرده که در سراسر ایتالیا به فروش خواهند رسید.

تصاویر برخی از این طراحی ها، در پایین قابل مشاهده است. مسلماً از نظر زیبایی شناختی، تمام این طرح ها بسیار چشم نواز هستند. ناگفته نماند که این پروژه در ابعاد محدود و تنها همین یک بار انجام شده است، اما باز هم نرم افزار Ogilvy & Mather به خوبی از پس مسئولیت خود برآمده و احتمالاً فریرو به زودی از فروش بالای شکلات های لذیذ خود رضایت کافی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mohammad Moradi
    Mohammad Moradi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    روغن پالم سرطان زا نیست، جایگزین کردن کردن روغن حیوانی با روغن پالم تو لبنیات کار درستی نبود که باعث تنش تو جامعه شد غیر از این جنگل زدایی و کاشت نخل های روغنی که ازش روغن پالم میگیرن می تونه دلیلی باشه که از محصولاتی که روغن پالم دارن استفاده نکنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی