ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان Allo گوگل با پشتیبانی از ویدیوهای تمام صفحه به روز رسانی شد

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل چند روز پیش آپدیت جالبی برای اپلیکیشن Allo منتشر کرد که پشتیبانی از قابلیتی به نام Selfie Clips را برایش به ارمغان می آورد. به لطف این قابلیت جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل چند روز پیش آپدیت جالبی برای اپلیکیشن Allo منتشر کرد که پشتیبانی از قابلیتی به نام Selfie Clips را برایش به ارمغان می آورد. به لطف این قابلیت جدید می توانید سلفی هایتان را در قالب تصاویر GIF با دیگران به اشتراک بگذارید. اما فقط چند روز بعد از انتشار این قابلیت، ساعاتی پیش گوگل یک بار دیگر Allo را با قابلیتی جدید به روز رسانی کرده است.

با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن، کاربران Allo حالا می توانند ویدیوها را به صورت تمام صفحه مشاهده کنند که در نسخه های قدیمی تر این امکان وجود نداشت. به نظر می رسد که به جز این موضوع پیام رسان Allo در این به روز رسانی قابلیت جدید دیگری دریافت نکرده است.

اما با این حال در فهرست تغییرات اپلیکیشن به ارتقاء و بهبود عملکرد آن اشاره شده که می تواند به معنای تجربه ای بهتر از چت و گفتگو در محیط آن باشد. آخرین نسخه Google Allo را می توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید تا از تغییرات جدید و بهبودهایی که در آن صورت گرفته بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MehranF
    MehranF | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    الو اولهای منتشر شدنش خوب بود ساده،زیبا و در عین حال کاربردی هوش مصنوعیش واقعا جالب بود ولی متاسفانه زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکرد ولی باز میتونست جای تلگرامو بگیره ولی به دلیل کم توجهی این بلا سرش اومد

  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    اون اوایل اگه آپدیت های مرتب و خوب میداد و هی تو آپدیت هاش تا چند ماه فقط ""bug fixed" نمیزد الان وضعش بهتر بود.
    خیلی فرصت خوبی رو از دست داد و رسما رییییید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی