ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازوی رباتیک MetaLimbs
علمی

این بازوهای مکانیکی با پاهای شما کنترل می شوند [تماشا کنید]

گروهی از مهندسین ژاپنی اقدام به تولید بازوهای مکانیکی ای کرده اند که در هنگام انجام کارهای روزانه دو دست اضافه تر را برای شما فراهم می کند. جالب اینجاست که کنترل این بازوها از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

گروهی از مهندسین ژاپنی اقدام به تولید بازوهای مکانیکی ای کرده اند که در هنگام انجام کارهای روزانه دو دست اضافه تر را برای شما فراهم می کند. جالب اینجاست که کنترل این بازوها از طریق پاهای کاربر انجام می گیرد.

این پروژه با عنوان «اندام های فلزی» (MetaLimbs) قصد دارد با افزودن اندام های اضافه کارایی یک انسان را در حین انجام کارها مختلف افزایش دهد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، نکته متمایز در خصوص این اندام های رباتیک امکان کنترل آنها از طریق پاهای کاربر است.

با اتصال سنسورهای لازم به زانو، مچ پا و انگشتان پای کاربر، می توان حرکات ساعد، مچ و حتی انگشتان این دست رباتیک را در اختیار گرفت.

ویژگی جالب دیگر این اختراع مربوط به ارائه فیدبک های لمسی به پاهای کاربر است. از این طریق تعامل فرد با اشیا و محیط از طریق این بازوهای رباتیک به شکل چشمگیری بهبود خواهد یافت. شیوه کار ساده است. وقت جسمی با انگشتان فلزی شما برخورد می کند، بندی به دور مچ پای شما سفت می شود تا از این طریق متوجه لمس آن شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی