ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این گجت با استفاده از شبکه عصبی، کاری می کند که مانند حرفه ای ها عکس برداری کنید

ثبت تصویری زیبا و با کیفیت، به لطف موبایل های هوشمند ساده تر از هر زمان دیگری شده است؛ اما اگر بخواهید سطح کارتان را یک گام بالاتر برده و به سراغ دوربین های بدون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

ثبت تصویری زیبا و با کیفیت، به لطف موبایل های هوشمند ساده تر از هر زمان دیگری شده است؛ اما اگر بخواهید سطح کارتان را یک گام بالاتر برده و به سراغ دوربین های بدون آینه یا DSLR بروید، چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرید. گزینه های مختلفی مانند میزان فوکوس، سرعت شاتر، گشودگی دهانه لنز، ISO، بازه رنگی و بسیاری دیگر وجود دارد که متعادل سازی تمام آنها، نیازمند تمرین مداوم است.

اما حالا گجتی به نام Arsenal (که فعلاً در حال کسب سرمایه در وب سایت کیک استارتر است) از راه رسیده که سازندگانش مدعی شده اند تمام کارهای سخت را برعهده می گیرد و هر بار به شما در ثبت تصویری خارق العاده کمک می کند.

به این گجت می توانید به عنوان نسخه به مراتب پیشرفته تر حالت Auto در دوربین های معمولی نگاه کنید. اگرچه در این حالت، یک یا دو تنظیمات به صورت خودکار بهبود می یابد، Arsenal آمده تا 18 فاکتور مختلف را به صورت خودکار دستخوش تغییر و شما را از اعمال تنظیمات بی نیاز کند. علاوه بر این، گجت مورد اشاره از شبکه عصبی استفاده می کند تا نقطه ای که در عکس برداری از آن هستید را شناسایی نموده و سپس به مقایسه آن با دیتابیس تصاویر عکس برداران حرفه ای بپردازد.

رایان استوت، سازنده Arsenal می گوید که مخاطبانی مشتاق برای این تکنولوژی وجود دارد و مسلماً استقبال از کمپین کیک استارتر این گجت هم حرف های او را اثبات می کند. در حال حاضر، این کمپین موفق به دریافت 700 هزار دلار سرمایه عمومی شده که به مراتب از هدف گذاری اولیه 50 هزار دلاری آن بیشتر است. شاید با این موفقیت، کمپانی های سازنده دوربین های عکاسی به زودی به این نتیجه برسند که استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی های این چنینی، ارزش امتحان کردن را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی