ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند موتورولا دوباره جایگزین Lenovo Moto می شود
کسب و کار

مدیر بازاریابی موتورولا: دیگر موبایلی با برند «Lenovo Moto» تولید نخواهد شد

مدیر بخش بازاریابی برند لنوو در مصاحبه ای اعلام کرد که دیگر موبایل هایی با برند «Lenovo Moto» تولید نخواهد شد و نام و نشان موتورولا دوباره به سطح اول بازار بازمی گردد. او معتقد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

مدیر بخش بازاریابی برند لنوو در مصاحبه ای اعلام کرد که دیگر موبایل هایی با برند «Lenovo Moto» تولید نخواهد شد و نام و نشان موتورولا دوباره به سطح اول بازار بازمی گردد.

او معتقد است که بنا نهادن صحیح پایه های یک برند محبوب و موفق بسیار دشوار و پر اهمیت بوده و تاکید می کند که نام موتورولا هنوز در برخی نقاط دنیا چون آمریکای جنوبی از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار است.

شاید Moto Z2 Play اولین موبایل با برند موتورولا باشد

او می گوید که نام و نشان موتورولا دوباره روی موبایل های این شرکت نقش خواهد بست و در آینده برند Lenovo Moto به طور کامل حذف یا دست کم حضورش بسیار محدود خواهد شد.

شاید موبایل «Moto Z2 Play» آغاز کننده این روند باشد، گرچه تصاویر منتشر شده از نمونه های اولیه این موبایل همچنان نام Moto را برخود داشتند.

البته مدیر اجرایی کمپانی لنوو تاکید کرد که این تصمیم به معنی حذف کامل نام لنوو از بازار موبایل نخواهد بود، چرا که در برخی نقاط دیگر دنیا (به خصوص بخش هایی از آسیا) نام و نشان لنوو شناخته شده تر است.

طبق شنیده ها قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی چندین محصول جدید تحت برند موتورولا در رده های قیمتی متفاوت روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    مثلا شرکت هواوی ، نوکیا رو میخره و جای اسم هواوی رو گوشیاش می‌نویسه نوکیا ، و کسانی که قبلا میگفتن اشغال ساز چینی ، میگن عجب کیفیتی عجب طراحی و... داستان لنوو و موتورولا، ذکر شده مثلا ، الانم یه شرکت چینی از اسم نوکیا استفاده میکنه جالبه مگه نه ؟

    • am soleymanian
      am soleymanian | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

      شرکت hmd یک شرکت فنلاندیه که مدیران اسبق نوکیا مسئولیتش رو در اختیار دارن . ضمنا بدونید نام نوکیا رو در هر جای جهان بیارید همه ناخودآگاه یاد کیفیت می افتند . البته خودم هم میترسم که دیگه از اون نوکیا خبری نباشه . طراحی نوکیا 6 برای میان رده خوبه ولی برای پرچمدار اصلا . اگه بخواد شبیه اون بزنه در بارار شکست میخوره

مطالب پیشنهادی