ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر به ثبت رسیده با دوربین دوگانه موبایل وان پلاس 5 افشا شد

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده اند که گفته می شود با دوربین دوگانه موبایل مورد انتظار وان پلاس 5 به ثبت رسیده است. این دوربین که با ساختاری عمودی روی بدنه دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده اند که گفته می شود با دوربین دوگانه موبایل مورد انتظار وان پلاس 5 به ثبت رسیده است. این دوربین که با ساختاری عمودی روی بدنه دستگاه قرار می گیرد، با کمک شرکت DxO توسعه یافته است و انتظار می رود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در حالی که چندی پیش انتشار تصویری با پس زمینه بلور که به دوربین وان پلاس 5 منتسب شده بود از پشتیبانی دستگاه از افکت بوکه حکایت داشت، حالا تصاویر جدید مسئله ای دیگر را روشن می سازند. این بار یکی از تصاویر به صورت سیاه و سفید ثبت شده است که نشان می دهد یکی از دو سنسور دوربین دوگانه پرچمدار جدید وان پلاس، به صورت مونوکروم (یا همان سیاه و سفید) تصویربرداری می کند.

مدتی قبل هم کمپانی چینی وان پلاس در حساب کاربری توییتر خود، تصویری منتشر کرد و از مردم خواست تشخیص دهند کدام نیم از این تصویر، با دوربین وان پلاس 5 به ثبت رسیده است. در همان زمان، جزییات بالای تصویر و شفافیت آن سبب شد تا این گمانه زده شود که یکی از سنسورهای دوربین دوگانه اسمارت فون مورد اشاره، مونوکروم خواهد بود.

در نهایت گفتنی است منبعی که تصاویر تازه را منتشر کرده می گوید دوربین های اصلی وان پلاس 5 قادر به ثبت تصاویر 16 مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دهانه لنز f/1.8 برخوردار هستند. مدل فعلی وان پلاس، یعنی وان پلاس 3T یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی