ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دهمین سالگرد سرویس Street View گوگل
تکنولوژی

گوگل دهمین سالگرد آغاز فعالیت سرویس Street View را جشن گرفت

باورش کمی سخت است، اما ده سال از آن تاریخی که گوگل ایده جالب سرویس Street View برای ارائه تصاویر واقعی محل ها بر روی نقشه هایش را آغاز کرد می گذرد. [digipullqoute place="left"]در طی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

باورش کمی سخت است، اما ده سال از آن تاریخی که گوگل ایده جالب سرویس Street View برای ارائه تصاویر واقعی محل ها بر روی نقشه هایش را آغاز کرد می گذرد.

در طی این ده سال خودروها و کارمندان گوگل هزاران هزار کیلومتر جاده و خیابان و مناطق طبیعی را در نوردیدند

از سال ۲۰۰۷ بود که خودروهای عجیب و غریب گوگل با دوربین های متعدد نصب شده روی سقفشان در خیابان ها به راه افتادند تا تصاویری از تمام خیابان ها و مسیرها را به صورت دیجیتالی در اختیار کاربران قرار دهند. گرچه در آغاز بسیاری کار روی این سرویس جدید را بیهوده می دانستند، اما گوگل حالا با افتخار دهمین سال فعالیت آن را جشن می گیرد.

در طی این ده سال خودروها و کارمندان گوگل هزاران هزار کیلومتر جاده و خیابان و مناطق طبیعی را در نوردیدند و تصاویری بی نظیر -از زیر دریاها تا نوک قله اورست- را با میلیون ها کاربر به اشتراک گذاشته اند.

تنوع و کارایی این سرویس در طی این سال ها مرتب در حال بهبود بوده است و حالا تمام مردم دنیا می توانند با افزودن عکس های خود به نقشه های گوگل به غنای این سرویس کمک کنند.

شاید عده ای تصور کنند که Street View در این دهه به بلوغ رسیده است، اما گوگل این طور فکر نمی کند و هنوز برنامه های بلندپروازانه ای برای سرویس محبوب خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی