ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

750 اسب بخار قدرت برای جذاب ترین محصولات فورد؛ معرفی موستانگ و F150 سوپر اسنیک

سوپر اسنیک لقبی است که به موستانگ های فوق العاده سریع و قدرتمند اعطا می شود. هر گاه اسب وحشی فورد توسط شلبی امریکن تا مرز جنون مورد تقویت و بهینه سازی قرار گیرد، با ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

سوپر اسنیک لقبی است که به موستانگ های فوق العاده سریع و قدرتمند اعطا می شود. هر گاه اسب وحشی فورد توسط شلبی امریکن تا مرز جنون مورد تقویت و بهینه سازی قرار گیرد، با این نام پا به عرصه رقابت می گذارد.

کمپانی شلبی برای ساخت جدیدترین نسخه از سوپر اسنیک به سراغ موستانگ 2017 رفته و با ایجاد تغییرات گسترده در ظاهر و باطن آن گویی خودروی جدیدی تولید کرده است.

مهندسین این شرکت خوشنام در اولین گام اکسل های جلو و عقب را مورد بازنگری قرار داده و هر یک از آنها را به ترتیب 6.3 و 10 سانتی متر طویل تر کرده اند که این امر هم طبیعتا باعث افزایش عرض خودرو شده است.

در گام بعدی لاستیک ها نیز با نمونه های بسیار پهن تر میشلن پایلوت اسپورت کاپ 2 تعویض شده اند. به منظور پوشاندن بیرون زدگی تایرها، گلگیرهای بزرگ تر جایگزین نسخه های اصلی شده و در همکاری با لاستیک های پهن نقش بسزایی در بهبود زیبایی های بصری خودرو مخصوصا در نمای عقب ایفا می کنند.

سایر قسمت های بدنه نیز دستخوش تغییراتی شده اند که از جمله آنها می توان به اضافه شدن دیفیوزرهای جلو و عقب، رکاب های جانبی، تعویض کاپوت و نصب اسپویلر عقب اشاره کرد.

همچنین دیسک های 16 اینچی و کالیپرهای قرمز رنگ مربوط به سیستم ترمز که ساخت برمبو هستند، جلوه ای خاص به نمای جانبی بخشیده اند.

در زیر کاپوت جذاب این سوپر اسنیک، موتور 5 لیتری V8 کویوت با فناوری سوپرشارژر نصب شده که می تواند 750 اسب بخار قدرت تولید کند.

بد نیست بدانید که موستانگ V8 در حالت استاندارد 435 اسب بخار قدرت دارد. بهینه سازی سیستم تعلیق یکی دیگر از تغییراتی است که در بخش فنی رخ داده؛ در این بخش کمک فنرهای استاندارد با نمونه های ساخت کورتکس جایگزین شده اند.

این نسخه هیجان انگیز از موستانگ به صورت کانسپت ارایه شده و در نمایشگاه سالانه شلبی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. بنا بر اظهارات یکی از مدیران ارشد شلبی، چنانچه این خودرو با واکنش مثبت بازدیدکنندگان روبرو شده و مشتریان زیادی داشته باشد، وارد فاز تولید خواهد شد.

ناگفته نماند کمپانی شلبی در یک چرخش بی سابقه نسخه سوپر اسنیک پیکاپ F150 را نیز برای نمایشگاه خود تدارک دیده است. این پیکاپ جذاب نیز تغییرات ظاهری و فنی زیادی به خود دیده و از همان موتور 5 لیتری V8 کویوت با خروجی 750 اسب بخار قدرت بهره می برد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فقط 150 دستگاه از F150 سوپر اسنیک تولید خواهد شد؛ جالب اینکه هر دستگاه از این پیکاپ کم نظیر 96,680 دلار قیمت گذاری شده است.

گفتنی است که که فورد F150 به عنوان پرفروش ترین خودرو بازار آمریکای شمالی از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است و موستانگ جدید نیز در سال گذشته عنوان پر فروش ترین خودرو اسپرت جهان را از آن خود کرده است، از این رو ارائه نسخه های سوپر اسنیک از این دو خودرو فوق العاده پر فروش ریسک چندانی به همراه ندارد و افراد بسیاری را به سوی این محصولات جذب می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • bagher
    bagher | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    پرچم کشورشون خودشونم میسوزونند...امریکا غلط کرده هم وطنای منو توی هواپیما مسافر بری زنده زنده کشته مرگ بر امریکا و ننگ بر طرفداراش

  • mohammadsadegh bahmannezhad
    mohammadsadegh bahmannezhad | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    تازه آمریکا داره روز به روز پیشرفت میکنه اونوقت يه عده ميگن مرگ بر آمریکا

  • عباس رضایی
    عباس رضایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    مرگ بر امریکا که مرگ بر طراحیشون نیس مرگ بر دولتشه?

    • حمید
      حمید | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

      اخه کشور ما هم دولت داره چرا نمیزاره طراحی رو پیشرفت بدیم

    • ARRIIA
      ARRIIA | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

      آره پرچمشونم که ما میسوزونیم مال ملتشون نیست.مال دولتشونه!!

  • حمید
    حمید | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    زنده باد امریکا . واقعا طراحی رو ببینید بعد بگید مرگ بر امریکا

مطالب پیشنهادی