ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های 32 بیتی از نتایج جستجوی اپ استور حذف می شوند

در حال حاضر تعداد قابل توجهی از اپلیکیشن های سیستم عامل موبایل اپل 32 بیتی هستند و طی چند ماه گذشته کوپرتینویی ها از هر فرصتی استفاده کرده اند تا به توسعه دهندگان اپلیکیشن یادآور ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

در حال حاضر تعداد قابل توجهی از اپلیکیشن های سیستم عامل موبایل اپل 32 بیتی هستند و طی چند ماه گذشته کوپرتینویی ها از هر فرصتی استفاده کرده اند تا به توسعه دهندگان اپلیکیشن یادآور کنند که زمان آپدیت به ورژن 64 بیتی فرا رسیده است.

آخرین یادآوری اپل باز می گردد به پیامی مبنی بر اجرا نشدن اپلیکیشن های 32 بیت روی ورژن جدید iOS که چند ماه پیش اعلام شد اما حالا با تغییری جدید، اپل می خواهد بگوید که در اجرای تصمیم خود شوخی ندارد.

اپل حالا تصمیم گرفته که اپلیکیشن های 32 بیتی را از قسمت نتایج جستجو حذف کرده و نشان ندهد. چنین موضوعی سبب می شود که این اپلیکیشن ها تقریبا نامرئی شوند و به جز لینک مستقیم، به شیوه دیگری قابل دسترسی نباشند.

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در کنفرانس امشب خود اعلام خواهد کرد که iOS 11 فقط از اپ های 64 بیتی پشتیبانی می کند. منطقی هم به نظر می رسد. با توجه به اتفاقات اخیر و پیام های منتشر شده، حذف اپلیکیشن های 32 بیتی بی راه نیست.

پایان راه اپلیکیشن های 32 بیتی برای اپل با عرضه آیفون 5 اس در سپتامبر 2013 آغاز شد که پردازنده 64 بیتی A7 اپل روی آن قرار داشت. iOS 7 هم اولین سیستم عاملی بود که اپلیکیشن های 64 بیتی را اجرا می کرد.

جدا از اینکه 64 بیتی شدن سیستم عامل به سرعت محاسبات و فعالیت های پیچیده کمک می کند، به این مسئله هم باید توجه داشت که امکان اضافه شدن بیش از 4 گیگ رم به سخت افزار هم امکان پذیر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    در حالی که هنوز رم آیفون 4 گیگ نیست

  • | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    لعنت بر آمریکا

مطالب پیشنهادی