ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیپد پرو جدید 10.5 اینچی خود را رونمایی کرد

اپل امشب و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از یک آپید پروی جدید ۱۰.۵ اینچی نیز رونمایی به عمل آورد. دستگاه یاد شده از یک چیپ  A10X Fusion قدرت می گیرد و پردازش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۲۸

اپل امشب و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از یک آپید پروی جدید ۱۰.۵ اینچی نیز رونمایی به عمل آورد. دستگاه یاد شده از یک چیپ  A10X Fusion قدرت می گیرد و پردازش ها در آن به یک پردازنده ی ۶ هسته ای سپرده شده اند، در حالیکه یک GPU دوازده هسته ای امور گرافیکی را مدیریت می کند.

تبلت مورد اشاره در عین حال از یک نمایشگر True Tone با ۵۰ درصد روشنایی بیشتر بهره می گیرد و ضمن پشتیبانی از ویدئوهای HDR، فناوری با نام ProMotion، توانسته میزان رفرش ریت (Refresh Rate) در آن را به ۱۲۰ هرتز برساند. برند ساکن کوپرتینو می افزاید در مجموع تغییرات صورت گرفته استفاده از اپل پنسل را لذت بخش تر و دقیق تر خواهند کرد، زیرا نرخ تاخیر عملکرد این گجت جانبی به ۲۰ میلی ثانیه کاهش یافته است.

باید خاطر نشان سازیم آیپد پروی جدید ۱۰.۵ اینچی از رفرش ریتی پویا برخوردار است و میزان آن بین ۲۴، ۴۸ و ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. همین امر سبب می گردد عملکرد و کارایی باتری به شکلی چشمگیر بهینه شوند و به مقدار حداکثری خود برسند.

ناگفته نماند که در آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی جدید حاشیه های صفحه نمایش ۴۰ درصد کاهش یافته اند و از طریق این وضعیت نشان دادن یک کیبرد کامل روی نمایشگر میسر گردیده است. دوربین های آیپد مذکور هم از قطار ارتقا باز نمانده اند و همگی آنها حالا از سنسورهایی مشابه دوربین جلو و پشتی آیفون ۷ بهره مند هستند.

اپل در جریان کنفرانس دمویی از اپی با عنوان «Affinity Photo» را ارائه داد، تا بتواند درباره ی آنچه توسط رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی امکان پذیر می شود، به حضار توضیحات مفصل تری دهد. اهالی کوپرتینو بر این باور هستند که حالا آیپدها ی آنها توانایی مشابه کامپیوترهای دسکتاپ دارند و در مسیری مناسب گام نهاده اند.

نباید این نکته را نیز از قلم بیاندازیم که اپل آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی را هم به روز رسانی کرده و آن را توسط چیپ A10X Fusion قدرت بخشیده است. هر دوی این آیپدهای تازه وارد با حداقل حافظه ی ۶۴ گیگابایت به دست مشتریان خواهند رسید و در برترین مدل ها میزان حافظه با ۵۱۲ گیگابایت برابری خواهد کرد.

قیمت مدل های ۱۰.۵ اینچی نیز از ۶۴۹ دلار آغاز خواهد شد و برای نمونه ی ۱۲.۹ اینچی این عدد به ۷۹۹ دلار می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • abbas
    abbas | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    عاقا غیر از اپل و اخبارش دیگه خبری نیس که کار نمیکنین

  • omid
    omid | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    يو اس بي سي به لايتنينگ يعني با يو اس بي سي به اداپتور وصل ميشه

  • Ali Ghaedi
    Ali Ghaedi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    با یواس بی سی چارج میشه یا لایتنینگ؟

    • omid
      omid | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

      درگاه خود ايپد لايتنينگ هست ولي با يو اس بي سي به اداپتور متصل ميشه

    • omid
      omid | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

      خود ايپد پورت لايتنينگ داره ولي با يو اس بي سي به اداپتور متصل ميشه

مطالب پیشنهادی