ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اسپیکر هوشمند خانگی HomePod را معرفی کرد

اپل امشب همان طور که انتظار می رفت، در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2017 از یک دستگاه اسپیکر خانگی مجهز به دستیار صوتی هوشمند رونمایی کرد که HomePod نام دارد. این کمپانی همچون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۴۹

اپل امشب همان طور که انتظار می رفت، در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2017 از یک دستگاه اسپیکر خانگی مجهز به دستیار صوتی هوشمند رونمایی کرد که HomePod نام دارد. این کمپانی همچون همیشه اظهار داشت محصول جدید آنها، حوزه موسیقی خانگی را متحول خواهد ساخت.

اسپیکر هوم پاد با استفاده از چیپست قدرتمند، کاملاً از محیط فیزیکی اطرافش آگاه است

این اسپیکر هوشمند از یک ردیف هفت تایی بلندگوهای توییتر بهره می گیرد. علاوه بر آنها، ساب ووفر 4 اینچی در مرکز استوانه و رو به بالا، صدای بیس عمیق و فراگیر را تولید می نماید. در این دستگاه از چیپست قدرتمند A8 استفاده شده تا با تشخیص هوشمند محیط و شرایط فضای اطراف و به لطف «آگاهی فیزیکی»، بهترین صدای ممکن را ارائه کند. همچنین دو دستگاه هوم پاد می توانند با یکدیگر همکاری کرده و تجربه صوتی را ارتقاء دهند.

واضح است که HomePod با اپل موزیک سازگار بوده و به صورت وایرلس به مجموعه قطعات موسیقی دسترسی خواهد داشت. مجموعه شش تایی میکروفون به کار رفته در این دستگاه ضمن استفاده از سیری، قابلیت های ویژه ای برای کنترل موسیقی را نیز ارائه می دهند. مثلاً می توانید از هوم پاد بپرسید درامر این آهنگ چه کسی است، یا برترین آهنگ پنجشنبه هفته گذشته چه بوده؟

تمام قابلیت های هوشمند سیری از طریق هوم پاد در دسترس خواهند بود

علاوه بر پشتیبانی از موزیک، هوم پاد می تواند به عنوان یک دستیار خانگی نیز ایفای نقش کند. در این حالت سیری برای تبدیل واحد، شنیدن اخبار، وضعیت آب و هوا، ترافیک، نتایج ورزشی، اعلان ها، تایمر و غیره به کار می رود. از طرفی خدمات دیگر اکوسیستم اپل نیز با این اسپیکر به صورت یکپارچه عمل می کنند، مثلاً می توانید از طریق آن و به کمک اپلیکیشن iMessages پیام بفرستید، یا دیوایس های هوم کیت را کنترل نمایید.

در واقع هوم پاد می تواند به عنوان هاب کنترل مرکزی پلتفرم HomeKit نیز عمل کند و ابزارهای هوشمند خانگی را تحت کنترل بگیرد. این اسپیکر در دو رنگ سفید و خاکستری از ماه دسامبر 2017 به قیمت 349 دلار وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • only Nintendo
    only Nintendo | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    سامسونگیای عزیز اسپیکری از شما نمی بینیم ?????
    حداقل در یک زمینه از شما سریعتر بودیم.
    البته در زمینه های زیادی اول بودیم .
    لمس خازنی? لمس سه بعدی? سیستم عامل?اسپیکر? امنیت ? کامپیوتر ? دستیار صوتی ? سیستم عامل شخصی ?(اشاره به تایزن) دستگاه پخش صوت شخصی ? (آیپاد) تبلت? و و و خلاصه خیلی چیزا

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    چیزی که مهمه، دستیار قوی تر و قابلیت های هوش مصنوعی و کیت توسعه دهندگان کامل‌تره که اسپیکر اپل از اونا بی بهره‌س!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی