ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل موزیک با امکان اشتراک گذاری آهنگ با افراد دیگر به روز رسانی می شود

اپل در جریان کنفرانس WWDC امروز اعلام کرد که سرویس اپل موزیک به قابلیت های اجتماعی بیشتری مجهز می شود. طی این رویداد کمپانی کوپرتینویی از قابلیت اجتماعی جدید این سرویس در iOS 11 رونمایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۹

اپل در جریان کنفرانس WWDC امروز اعلام کرد که سرویس اپل موزیک به قابلیت های اجتماعی بیشتری مجهز می شود. طی این رویداد کمپانی کوپرتینویی از قابلیت اجتماعی جدید این سرویس در iOS 11 رونمایی کرد، که به کاربران اجازه می دهد تا به ساخت پروفایل اقدام کرده و با دوستان خود موزیک به اشتراک بگذارند.

اپل اعلام کرد که در اپل موزیک جدید بخشی به نام “friends are listening to” را شاهد خواهید بود. همانطور که از عنوانش پیداست، این قسمت جایی است که در آن می توانید موزیک های مورد علاقه دوستان تان را ببینید، البته در شرایطی که پروفایل خود را به حالت خصوصی در نیاورده باشند.

مضاف بر این اپل موزیک به قابلیتی مجهز می شود تا کاربران بتوانند انتخاب آهنگ بعدی که در یک پلی لیست پخش می شود را به دوستان خود واگذار کنند. این قابلیت مطمئنا در استفاده از HomeKit 2 که امکان کنترل اسپیکرها را فراهم می کند بسیار مفید و مثمر ثمر واقع خواهد شد.

به غیر از این موضوع اپل از MusicKit برای توسعه دهندگان نیز رونمایی کرد. به لطف این کیت توسعه، برنامه نویسان قادر به ایجاد تعامل میان اپل موزیک با محصولات نرم افزاری شان هستند. در حال حاضر نایکی، شزم و Anchor سه توسعه دهنده بزرگی هستند که از MusicKit پشتیبانی می کنند.

نسخه اپل واچ اپل موزیک هم از ارتقاء و به روز رسانی بی نصیب نمانده و حالا نه فقط از چندین پلی لیست پشتیبانی می کند، بلکه آلبوم آرت ها را در ابعادی بزرگ تر نمایش می گذارد و می تواند بسته به موزیک هایی که گوش می دهید، آهنگ های جدیدی به شما پیشنهاد کند.

بعد از شروع نه چندان قدرتمند اپل موزیک در سال 2015، حالا می توان گفت که کمپانی کوپرتینویی با آپدیت بزرگی که سال گذشته برای این سرویس ارائه کرد کم کم آن را به ثبات رسانده است. حالا نوبت آن است که اپل بیش تر از قبل به ارتقای قابلیت های این اپلیکیشن فکر کند تا در جلب نظر کاربران موفق تر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Stranger
    Stranger | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    آخه ماهی 10 دلار زور داره تازه نه میشه اهنگارو برا کسی فرستاد ، نه میشه کپی کنی نه...
    اسپاتیفای خیلی بهتره..

مطالب پیشنهادی