ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعاتی قبل از کنفرانس توسعه دهندگان اپل، اپ استور از دسترس خارج شد

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC باقی مانده، اپل درهای فروشگاه مجازی خود را موقتا به روی خریداران آن بست. اگر همین حالا سری به اپ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC باقی مانده، اپل درهای فروشگاه مجازی خود را موقتا به روی خریداران آن بست.

اگر همین حالا سری به اپ استور بزنید و روی دکمه Buy را خرید در کنار یکی از محصولات به نمایش در آمده در آن کلیک کنید با این پیغام روبرو خواهید شد:

پیشنهاد ویژه ای در اپ استور برای شما خواهیم داشت.
راس ساعت 7:30 بعد از ظهر

همانطور که احتمالا در جریان هستید اپل بنا دارد در جریان نطق افتتاحیه این کنفرانس نسخه به روز شده ای از مک بوک 12 اینچی را معرفی نماید و همزمان اعضای تازه ای را به خانواده مک بوک پرو بیافزاید. علاوه بر این، نسخه های جدیدی از سیستم عامل های این شرکت شامل iOS، macOS، watchOS و tvOS نیز برای حاضران در سالن به نمایش در خواهند آمد.

همچنین شایعه شده که شرکت کالیفرنیایی از یک آیپد پرو 10.5 اینچی تازه رونمایی کند و اسپیکر بهره مند از سیری را که مدت هاست شایعه ساخت آن به گوش می رسد پیش چشمان مخاطبانش قرار دهد. البته این زمزمه هم به گوش می رسد که معرفی اسپیکر هوشمند و آیپد پرو جدید به روزهای پایانی امسال موکول خواهد شد.

در اینجا باید اشاره کنیم که این شرکت طبق سنوات گذشته، چند ساعت مانده به شروع کنفرانس های مهم خود فروشگاه آنلاینش را به صورت موقتی تعطیل می کند اما اگر نگاهی به سال های اخیر بیاندازیم در خواهیم یافت که این اتفاق معمولا قبل از کنفرانس توسعه دهندگان رخ نمی دهد چراکه عمده تمرکز این رویداد روی مقوله نرم افزار قرار دارد.

با در نظر داشتن همین مساله، این گمانه زنی مطرح شده که اپل احتمالا قصد دارد امروز محصولات سخت افزاری تازه ای را معرفی نماید.

ناگفته نماند از سال 2013 تاکنون و رونمایی از مک پرو، مک بوک ایر و روتر وایرلس Extreme در WWDC، شرکت کالیفرنیایی هیچ محصول سخت افزاری تازه ای را در این رویداد خود معرفی نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی