ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عدم نمایش اعلان ها در زمان رانندگی و نقشه داخلی اماکن عمومی به iOS11 می آیند

کمپانی اپل برای افزایش ایمنی کاربران خود به هنگام رانندگی، از قابلیت «Do Not Disturb While Driving» در iOS11 پرده برداشت. ویژگی جدید با استفاده از سنسورهای آیفون و سنجیدن سرعت، حضور کاربر در اتومبیل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۲۳

کمپانی اپل برای افزایش ایمنی کاربران خود به هنگام رانندگی، از قابلیت «Do Not Disturb While Driving» در iOS11 پرده برداشت. ویژگی جدید با استفاده از سنسورهای آیفون و سنجیدن سرعت، حضور کاربر در اتومبیل را تشخیص داده و تا زمان توقف، از نمایش اعلان ها و پخش صدای هشدارها جلوگیری می کند.

در این حالت اپلیکیشن iMessage به افرادی که قصد برقراری ارتباط با راننده را دارند، به صورت خودکار پیامی ارسال کرده و آنها را از وضعیت کاربر آگاه می کند.

البته می توان تعدادی از مخاطبین را به عنوان استثنا تعریف کرد تا اعلان ها و پیام های دریافتی از آنها در زمان رانندگی مخفی نشود. همچنین اگر راننده اتومبیل نباشید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط، ویژگی مورد بحث را خاموش کنید.

اپل همچنین قابلیت نقشه برداری داخلی از اماکن عمومی را معرفی کرد که در ابتدا، برای مراکز خرید و فرودگاه ها عرضه می شود. به عنوان مثال با استفاده از این ویژگی برای یک مرکز خرید، می توان لیستی از مغازه های مختلف را همراه با آدرس دقیقشان در ساختمان مشاهده کرد که کاربر می تواند از این طریق، مسیر خود برای انجام خریدهای مختلف را بهینه کرده و در زمان صرفه جویی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی