ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن iMessage در iOS 11، امکان واریز و دریافت پول را فراهم می کند

از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر ساخت سرویسی مشابه به Venmo یا Paypal از سوی کمپانی اپل به گوش می رسید و حالا امروز و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC، این کمپانی بالاخره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۲:۵۱

از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر ساخت سرویسی مشابه به Venmo یا Paypal از سوی کمپانی اپل به گوش می رسید و حالا امروز و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC، این کمپانی بالاخره از برنامه های خود برای گسترش قلمروی «اپل پی» پرده برداری کرد.

نایب رییس ارشد واحد نرم افزار اپل، کریگ فدریگی با قدم گذاشتن روی استیج این کنفرانس، اعلام کرد که سرویس اپل پی با نسخه یازدهم سیستم عامل iOS به اپلیکیشن iMessage خواهد آمد. سرویس مورد اشاره به این شکل کار خواهد کرد که شما می توانید پول را به کمک اپلیکیشن iMessage برای هرکسی از iOS 11 استقاده می کند واریز نمایید و در نهایت، تمام فرآیند مبادله را با اثر انگشت تان تایید کنید.

در صورتی که پولی برای شما واریز شود، این پول به حسابی که با نام «کارت نقدی اپل پی» شناخته می شود انتقال خواهد یافت و هنوز مشخص نیست که امکان هنگام سازی این کارت با حسابی بانکی وجود دارد یا خیر.

در هر صورت، اپل قطعاً با به روزرسانی وب سایت خود، اطلاعات بیشتری درباره این سرویس و چگونگی کارکرد آن روی iOS 11 و اپلیکیشن iMessage ارائه خواهد کر. سوال دیگری که باید به آن پاسخ داده شود نیز سازگاری یا عدم سازگاری این سرویس با اپل واچ است که هنوز مشخص نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی