ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اگر سیستم عاملی ناپایدار می خواهید، امروز iOS 11 را برای آیفون خود دریافت کنید

بدون شک یکی از مهمترین رویدادهای کنفرانس WWDC، رونمایی از نسخه یازدهم سیستم عامل موبایل اپل بود که مطمئناً علاقه مندان، برای نصب آن روی دستگاه های خود لحظه شماری می کنند. [digipullqoute place="right"]نسخه بتا ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۱

بدون شک یکی از مهمترین رویدادهای کنفرانس WWDC، رونمایی از نسخه یازدهم سیستم عامل موبایل اپل بود که مطمئناً علاقه مندان، برای نصب آن روی دستگاه های خود لحظه شماری می کنند.

نسخه بتا فقط برای توسعه دهندگان منتشر می شود

خبر خوب اینکه بر اساس نطق اصلی کمپانی، ورژن بتای iOS11 تا ساعاتی دیگر برای دانلود عرضه می شود. اما خبر بد، اختصاص این نسخه به توسعه دهندگان بوده و کاربران عادی از دسترسی به آن محرومند. اپل نیز پس از رفع ایرادات اصلی، احتمالاً ماه آینده نسخه بتای عمومی iOS11 را منتشر خواهد کرد.

البته هرکس که یک حساب کاربری 99 دلاری مخصوص توسعه دهندگان در اختیار داشته باشد، می تواند به راحتی بتای جدید را دانلود کرده و از آنجایی که نیازی به رجیستر کردن موبایل توسط توسعه دهنده وجود ندارد، این سیستم عامل را روی دستگاه خود نصب کند.

هرچند نسخه های ابتدایی iOS10 در سال گذشته به طرز قابل توجهی پایدار بودند، اما تضمینی بر تکرار این پایداری در نخستین بتای ورژن 11 سیستم عامل موبایل اپل وجود ندارد.

از همین رو پیشنهاد می کنیم در صورت دسترسی به iOS11 بتا و علاقه مندی به تجربه کاربری از آن، حتماً از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و تا حد امکان، از موبایل یا تبلت اصلی خود برای این کار استفاده نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • javadlove
    javadlove | ۸ تیر ۱۳۹۶

    سلام من نصب كردم أيا اشتباه كردم أيا گوشيم خراب ميشه

  • Ali_Ahmadi_2
    Ali_Ahmadi_2 | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    دیشب نصب کردم تقریبا پایداره جالب شده
    کیبیرد فارسی پیش فرض وجود داره

  • high end
    high end | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    نه ممنون

مطالب پیشنهادی