ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رقابتی دیگر میان سونی و نینتندو؛ بازی موبایل Everybody’s Golf برای ژاپن منتشر می شود

کمپانی های کنسول ساز دیگر نمی توانند به بازار رو به رشد بازی های موبایل بی توجه باشند. شاید فروش این بازی ها به طور تکی سود زیادی برای توسعه دهندگان شان به همراه نداشته باشد، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی های کنسول ساز دیگر نمی توانند به بازار رو به رشد بازی های موبایل بی توجه باشند. شاید فروش این بازی ها به طور تکی سود زیادی برای توسعه دهندگان شان به همراه نداشته باشد، اما وقتی از تعداد بالا صحبت می کنیم اوضاع متفاوت خواهد بود. به نظر می رسد که تلاش های نینتندو در این حوزه و موفقیتی که در آن کسب کرده کمپانی سونی را هم به آن وا داشته که به بازار بازی های موبایل قدم بگذارد.

همانطور که از سال گذشته وعده داده شده بود، غول ژاپنی محصولات الکترونیکی عرضه بازی های موبایل خود را در خاک کشورش آغاز کرده و در اولین تلاش به سراغ یک بازی گلف رقابتی رفته است. سونی در طراحی این بازی که Everybody's Golf نام دارد گوشه چشمی هم به محصولات نینتندو (از جمله Miitomo) داشته و آثار الگوبرداری را می توانید در این بازی مشاهده کنید، آن هم در شرایطی که این فرنچایز بیش از دو دهه قدمت دارد.

سونی اگر چه برای شروع ترجیح داده که کارش را با یک بازی گلف چند نفره و دوستانه آغاز کند، اما این بدان معنا نیست که نقشه ای برای بازی های اکشن و هاردکور ندارد. مطابق گزارشات سونی قصد آن دارد که نسخه هایی از سری بازی های Arc the Lad، Wild Arms، Disgaea و !DASH را به صفحه نمایش موبایل ها بیاورد.

Everybody's Golf در خاک کشور ژاپن بسیار شناخته شده و محبوب است

Everybody’s Golf شاید در سطح جهانی به موفقیت بزرگی دست پیدا نکند، اما در خاک کشور ژاپن بسیار شناخته شده و محبوب است. بنابراین به نظر می رسد که سونی همچون نینتندو به موفقیت این بازی در بازار کشور خودش چشم دوخته یا حداقل ژاپن را به عنوان بازار شروع عرضه در نظر گرفته است. جالب است بدانید که علیرغم فروش مناسب پلی استیشن 4 در بازارهای غربی، وضعیت این کنسول در خانه چندان مساعد نیست و در سایه بازار اسمارت فون ها محو شده است. بنابراین سونی می تواند حداقل در خانه بابت فروش خوب بازی های موبایلش مطمئن باشد.

Everybody’s Golf به زودی در ژاپن و برای iOS و اندروید منتشر می شود و حاوی پرداخت های درون برنامه ای خواهد بود. سونی هنوز در مورد انتشار جهانی این عنوان صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Aloone
    Amir_Aloone | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    البته سونی از همون موقع K800 بازی هاشون سفارشی رو گوشیش نصب کرده بود

  • loganlegend
    loganlegend | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    ایول بازی اکشن بده برای موبایل که گیم لافت همش تبلیغات شده

  • shayankia
    shayankia | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    یعنی فک کن خودت یه گوهر داشته باشی که همه میخوانش،ولی تو نخوایش!?
    حال و روز ps4 تو ژاپنه...

مطالب پیشنهادی