ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات بیشتری از موبایل جنجالی سرفس فون مایکروسافت در شایعات جدید فاش شد

مدتی است به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد عملکرد خود را در حوزه ابزارهای موبایل متحول کند، از تلاش برای فراهم آوردن امکان اجرای ویندوز ۱۰ روی چیپست های موبایل گرفته تا ساخت موبایل ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۰

مدتی است به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد عملکرد خود را در حوزه ابزارهای موبایل متحول کند، از تلاش برای فراهم آوردن امکان اجرای ویندوز ۱۰ روی چیپست های موبایل گرفته تا ساخت موبایل سرفس فون که به نظر می رسد بالاخره در حال آماده شدن است.

بر اساس شایعاتی که اخیراً از منابع چینی منتشر شده است به نظر می رسد تلفن هوشمندی که قرار است جایگاه مایکروسافت را در بازار موبایل مستحکم کند، به چیپست رده بالای اسنپدراگون، پایه و قلم استایلوس مجهز خواهد بود.

اما اگر این شایعات صحت داشته باشند Onto Table عمده ترین چیزی است که موبایل بعدی مایکروسافت را از رقبای موجود در بازار متمایز می کند. به نظر می رسد این ویژگی مشابه یک ویدیو پروژکتور در موبایل مایکروسافت باشد که از قابلیت Continuum در ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند.

با وجود چنین قابلیتی، دیگر نیازی به مانیتور ندارید و هرجا یک سطح صاف وجود داشته باشد می توانید تصویر موبایل را با ویدیو پروژکتور روی سطح انداخته و موبایل خود را مثل کامپیوتر شخصی استفاده نمایید.

البته به گفته ی منبع چینی این امکان هم وجود دارد که قابلیت فوق تنها برای ارسال تصویر به شکل بیسیم به مانیتور ها کاربرد داشته باشد و هنوز باید منتظر مشخص شدن جزئیات بیشتر در این زمینه بمانیم.

در شایعات جدید همچنین اشاره شده که تلفن هوشمند مایکروسافت بر خلاف آنچه تاکنون تصور می شد سرفس فون نام ندارد و قرار است با نام Surface Mobile به بازار عرضه شود.

در گزارش های اخیر به نام هایی مثل Surface Peking، Surface Slavonia و Surface Monitor هم اشاره شده که احتمالاً محصولات مختلفی هستند و قرار است همراه با Surface Mobile به بازار عرضه شوند.

در پایان گفتنی است که اکانت توییتری WalkingCat که شایعات جدید را درز داده پیش از این هم انتشار شایعات درستی را در پرونده ی خود دارد، اما با این حال توصیه می کنیم برای تصمیم گیری در این مورد تا روشن شدن چزئیات بیشتر منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۴ تیر ۱۳۹۶

    ای جانم
    گوشی
    قلم
    پروژکتور
    ویندوز دستکتاب
    از این بهتر مگه میشه!؟

  • Amirali
    Amirali | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    چقد عالییی خوبه که ویندوز و مایکروسافت هنوز پایدارند از اندروید خسته شدیم

  • New Wolf
    New Wolf | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    رابط کاربری ویندوز فون باید عوض شه به نظرم رابط کاربریش خوب نیست

    • MojtabaHere
      MojtabaHere | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

      نمیدونم چرا دیجیاتو اخبار مربوط به رابط کاربری جدید ویندوز با سی شل رو نمیزاره. شاید به این دلیل هست که تب اخبار کنفرانس اپل بخوابه!
      اما در هر صورت مایکروسافت تو بیلد آخر اینسایدر های فست رابط کاربری تطبیق پذیری رو معرفی کرده که مشابه ویندوز 10 دسکتاپ شده.
      یعنی همون طور که اپلیکیشن های یونیورسال تو سایز های مختلف صفحه تغییر میکنند، رابط کاربری هم به همون صورت تغییر میکنه! این خودش یه انقلابی هست :microsoft: ?

    • Amir_Hatami
      Amir_Hatami | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

      shoma mesle inke aslan bahash kar nakardi

مطالب پیشنهادی