ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت ZTE میان رده V870 را با رم 4 گیگابایتی معرفی کرد

کمپانی چینی ZTE که سال گذشته به خاطر فروش محصولات و خدمات خود به ایران و کره شمالی، مشمول جریمه 1.19 میلیارد دلاری از سوی دولت آمریکا شده بود، همچنان با قدرت به فعالیت خود ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کمپانی چینی ZTE که سال گذشته به خاطر فروش محصولات و خدمات خود به ایران و کره شمالی، مشمول جریمه 1.19 میلیارد دلاری از سوی دولت آمریکا شده بود، همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه داده و موبایل های جدیدی را به بازار عرضه می کند.

تازه ترین محصول شرکت مذکور «V870» نام دارد که یک موبایل میان رده با بدنه فلزی بوده، و از مشخصات فنی قابل قبولی در قیاس با سایر گزینه های هم قیمت خود در بازار برخوردار است.

تلفن مورد بحث به نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن Full HD مجهز شده که برای اکثر مصرف کنندگان کافی به نظر می رسد. چیپست به کار رفته در میان رده جدید ZTE ساخت کمپانی کوالکام و مدل اسنپدراگون 435 است که با هشت هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی و 4 گیگابایت رَم، از پس تمام فعالیت های روزمره و حتی بازی های متوسط بر خواهد آمد.

V870 به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود مجهز شده است

در پنل پشتی شاهد حضور حسگر اثر انگشت و دوربین 16 مگاپیکسلی با فلش LED هستیم که در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی، تمام امکانات کاربر برای ثبت تصاویر هستند. در ضمن این تصاویر و سایر داده ها در 64 گیگابایت حافظه داخلی V870 قابل ذخیره سازی هستند که در صورت نیاز به فضای بیشتر، از طریق درگاه کارت Micro SD قابل افزایش خواهد بود.

تلفن هوشمند مورد بحث که از دو اسپیکر قدرتمند و یک باتری 3000 میلی آمپری برخوردار است، با قیمتی در حدود 400 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    HTC one x10 خیلی بهتره تازه ارزون ترم هست.

مطالب پیشنهادی