ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با آخرین به روز رسانی آتلوک، مدیریت مخاطبین آسان تر از همیشه شده است

اگر از طرفداران پر و پا قرص سرویس آتلوک هستید، خوشحال باشید چرا که مایکروسافت به روز رسانی مهمی برای نسخه های iOS و اندروید این اپلیکیشن منتشر کرده است. اگر چه در این به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

اگر از طرفداران پر و پا قرص سرویس آتلوک هستید، خوشحال باشید چرا که مایکروسافت به روز رسانی مهمی برای نسخه های iOS و اندروید این اپلیکیشن منتشر کرده است. اگر چه در این به روز رسانی قابلیت های زیادی اضافه نشده، اما تغییرات بسیار خوبی در راستای مدیریت بهتر مخاطبین در این سرویس ایمیل صورت پذیرفته که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مورد اول، امکان افزودن و ویرایش مستقیم مخاطبین در نسخه iOS آتلوک است، قابلیتی که اندرویدی ها نیز به زودی آن را دریافت می کنند. همچنین کارت مخصوص هر مخاطب هم از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی شده و حالا جزئیات بیشتری را در خود به نمایش می گذارد.

تمام تغییرات اعمال شده در مخاطبین آتلوک با دفترچه تلفن سیستم عامل همگام سازی می شوند

کاربران آیفون و آیپد می توانند برای ایجاد یک مخاطب جدید در آتلوک به تب People مراجعه کرده و سپس علامت + را لمس کنند. اما نکته خوب اینکه حالا می توان افراد جدید را مستقیما از یک ایمیل یا رویداد نیز به فهرست مخاطبین اضافه کرد، بدین صورت که با اشاره روی اسم هر فرد گزینه Add Contact ظاهر می شود. حالت دیگر هم طبیعتا جستجوی اسم مخاطبین در نوار جستجوی اپلیکیشن خواهد بود.

در آتلوک جدید کارت مربوط به هر مخاطب حالا حاوی جزئیات بیشتری در مورد آن فرد است که از میان آن ها می توان به شماره تلفن، آدرس ایمیل، آیدی اسکایپ و تصاویر کاربری اشاره نمود. به غیر از این در کارت هر مخاطب حالا می توانید آخرین مکالمات و آخرین فایل هایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اید را هم مشاهده کرده و از میتینگ هایی که قرار است با هم داشته باشید با خبر شوید.

اما آخرین خصوصیتی که هم برای کاربران iOS و هم اندروید در دسترس قرار گرفته، امکان ذخیره مخاطبین در دفترچه تلفن سیستم عامل است تا هنگام دریافت تماس یا پیامک بتوانند اسم آن مخاطب را مشاهده کنند. کاربران آتلوک می توانند برای دسترسی به این قابلیت گزینه Caller ID را از تنظیمات اپلیکیشن فعال نمایند.

لازم به گفتن نیست که تمام تغییرات اعمال شده در مخاطبین آتلوک بلافاصله با دفترچه تلفن سیستم عامل همگام سازی می شوند. جدیدترین نسخه آتلوک را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی