ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش زامبی بازی Call of Duty: WW2 «براساس واقعیت» خواهد بود

یکی از عجیب ترین خبرهایی که درباره نسخه جدید بازی کال آو دیوتی یعنی WW2 منتشر شده، مربوط به مصاحبه اخیر سازندگان با مجله EDGE است. بازی Call of Duty: WW2 بخش زامبی خواهد داشت و طبق گفته سازندگان، داستان این قسمت ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

یکی از عجیب ترین خبرهایی که درباره نسخه جدید بازی کال آو دیوتی یعنی WW2 منتشر شده، مربوط به مصاحبه اخیر سازندگان با مجله EDGE است. بازی Call of Duty: WW2 بخش زامبی خواهد داشت و طبق گفته سازندگان، داستان این قسمت براساس حقایق واقعی نوشته شده است!

بازگشت سری کال آو دیوتی به ریشه ها خبر خوبی برای طرفداران بود، اما این موضوع شامل بخش زامبی نخواهد شد. یکی از دلایل محبوبیت سری کال آو دیوتی مربوط به کشتن زامبی ها و جنگیدن کنار دوستان است.

از استودیوی Sledgehammer Games انتظار می رود که مراحل این قسمت در مناطق تاریخی رخ دهد اما سازندگان از آن هم فراتر رفته اند. در مصاحبه ای با مجله EDGE، مدیر استودیو یعنی گلن اسکافیلد توضیح داد که بخش زامبی بازی WW2 براساس واقعیت ساخته شده که در نوع خود، بیانیه ای بسیار عجیب به نظر می رسد.

البته بدیهی است که زامبی ها هیچ نقشی در جنگ جهانی دوم نداشتند و از طرفی مشخص است که سازندگان در این زمینه اغراق کرده اند (البته از نازی ها بعید نیست که برای پیشبرد جنگ روی سربازان آزمایش هایی انجام داده باشند که ما از آنها بی خبریم!). در هر صورت، سخنان جدید مدیر استودیوی Sledgehammer Games به سوژه جدید کاربران و گیمرها در فضای مجازی تبدیل شده و تا حدی مورد تمسخر قرار گرفته است.

Call of Duty: WW2 سوم نوامبر امسال (برابر با 12 آبان ماه) برای پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی (و شاید نینتندو سوییچ) عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد هروی
    محمد هروی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    راستی نینتدو سوییچ چیه باز ای بابا نینتندو اینقد قوی نیست که کلاف دیوتی روش بخونه که

  • محمد هروی
    محمد هروی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    زامبی که وجود نداره???? البته شاید اون دورزمونه یه چند نفر مریض شده بودن و چند نفر رو گاز میزدن اونوقت اسمشونو گذاشتن زامبی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی