ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: تجربه کیفیت صدای «هوم پاد» هوش از سر کاربران خواهد برد [تماشا کنید]

اسپیکر هوشمند اپل معرفی شده و بر اساس اطلاعات و اخبار موجود، کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد. مدیر عامل اپل نیز از این مسئله خوشحال است و می گوید:«مطمئنم مردم عاشق هوم پاد خواهند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

اسپیکر هوشمند اپل معرفی شده و بر اساس اطلاعات و اخبار موجود، کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد. مدیر عامل اپل نیز از این مسئله خوشحال است و می گوید:«مطمئنم مردم عاشق هوم پاد خواهند شد چرا که تجربه کیفیت صدای این اسپیکر، هوش از سرشان خواهد برد.»

تیم کوک در جواب به این سؤال که چرا مشتریان باید در مقابل گزینه های ارزان تری مانند گوگل هوم و آمازون اِکو، هوم پاد را انتخاب کنند گفت تمرکز اپل بر خلق یک اسپیکر متفاوت و پیشرفته بوده، که تجربه شنیداری با کیفیت بالا را در خانه ممکن کند.

وی در ادامه افزود تلاش اصلی شرکت، بر تولید یک اسپیکر پیشگام در بازار بود که در وهله اول، خروجی صدای بی نظیری داشته باشد. او گفت موسیقی از زمان آیپاد و آیتونز در DNA اپل بوده و به همین دلیل، کاربران از شنیدن صدای با کیفیت محصول جدید کمپانی در حوزه موسیقی، شوکه خواهند شد.

مدیر عامل اپل تصریح کرد هم شرکت و هم کاربران، اسپیکری می خواهند که علاوه بر پخش موسیقی، قادر به انجام فعالیت های جانبی نیز باشد. البته بسیاری از این امور مربوط به سیری و توانمندی های هوشمندانه اش می شود که در نطق دیشب مورد اشاره قرار گرفت.

تیم کوک: بهترین بودن برای اپل از اولین بودن مهم تر است

به گفته آقای کوک، چند سالی است که اپل روی توسعه هوم پاد کار می کند و طبق معمول، عجله ای برای اولین بودن نداشته است. او می گوید:«ما نخستین MP3 پلیر را تولید نکردیم، اولین تلفن هوشمند را نساختیم و نخستین تبلت بازار نیز متعلق به ما نبود. برای ما بهترین بودن مهم تر از اولین بودن است و علاقه مندیم محصولی تولید کنیم که کاربر هر روز با استفاده از آن احساس رضایت کند. ما اجازه نمی دهیم ناشکیبایی، باعث شود کیفیتی کمتر از عالی را در محصولات خود ارائه دهیم.»

در پایان توجه شما را به مصاحبه تیم کوک با بلومبرگ جلب می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    تمرکز گوگل و آمازون روی هوش مصنوعی و کیت مخصوص توسعه دهندگان به منظور افزایش قابلیت های هوشمند اسپیکرهاشونه در حالی که ظاهراً اپل به کیفیت بالای اسپیکرهاش افتخار میکنه و سیری که نسبت به رقبا حرف خاصی برای گفتن نداره. هرچند به لطف طرفداران بی چون و چرای اپل، اینم پرفروش‌ترین محصول در مقایسه با رقبا خواهد شد :|

    • chevy
      chevy | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

      خودتو كشتي ، يه جمله رو ٦٠ بار تكرار كردي،هوش مصنوعيه اپل واسه اي او اس ١١ عالي شده( البته هنوز با گوگل و آمازون مقايسه نشده) چيپست A8 و يكپارچگي سيستم عامل اپل و... كه ديگه حرفي واسه گفتن نميذاره . بعد اومدي اينجا ترول بازي در مياري
      درضمن كسي كه اسپيكر ميخره دنبال صداي با كيفيت ميگرده كه بعيد بدونم آمازون و گو گل به پاش برسن
      سعي كن درك كني و ترول بازي در نياري
      مجبور نيستي بياي اولين نفر كامنت بزاري

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    روی کاغذ، هنوز هم آمازون الکسا و حتی گوگل هوم قابلیت های بیشتری دارن و به لطف اس دی کا و ای پی آی های برنامه نویسی، میشه قابلیت های بیشتری بهشون اضافه کرد اما پیش بینی میکنم که با وجود طرفدارهای بی چون و چرای اپل، اسپیکر اپل هم مثل ساعت اپل (که از بقیه رقبا دیرتر اومد و مثل بقیه رقبا یک ساعت هوشمند عادی بود) بیشترین فروش رو داشته باشه...!

مطالب پیشنهادی