ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پشتیبانی از اسکایپ در ویندوز فون را متوقف می کند

سال گذشته مایکروسافت احتمال قطع پشتیبانی از اسکایپ در ویندوز فون های 8 و 8.1 را، در کنار بعضی دیگر از پلتفرم های قدیمی مطرح کرد و اظهار داشت که این سیستم عامل ها در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

سال گذشته مایکروسافت احتمال قطع پشتیبانی از اسکایپ در ویندوز فون های 8 و 8.1 را، در کنار بعضی دیگر از پلتفرم های قدیمی مطرح کرد و اظهار داشت که این سیستم عامل ها در کنار ویندوز RT، تا اوایل سال 2017 میلادی از خدمات اسکایپ بهره مند خواهند بود. حالا بر اساس اعلام رسمی کمپانی، تاریخ دقیق قطع پشتیبانی از اسکایپ در پلتفرم های مذکور مشخص شده است.

با توجه به ایمیلی که به کاربران ارسال شده، مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی خود از اسکایپ در ویندوز فون 8، ویندوز فون 8.1، اپلیکیشن پیام رسان ویندوز 10 موبایل، ویندوز RT، و تلویزیون های هوشمند را از 10 تیر به صورت دائمی متوقف کند. پس از این تاریخ، کاربران دیگر نمی توانند از طریق پلتفرم های مذکور به اکانت اسکایپ خود دسترسی پیدا کنند.

کاربران پلتفرم های قدیمی می توانند از خدمات تحت وب اسکایپ استفاده کنند

البته کاربران ویندوز 10 موبایل همچنان می توانند از طریق اپلیکیشن مستقل اسکایپ، که بر اساس پلتفرم ویندوز جهانی مایکروسافت «UWP» طراحی شده، از خدمات ارتباطی کمپانی بهره مند شوند. لازم به ذکر است افرادی که از پلتفرم های قدیمی استفاده می کنند، باید برای استفاده از اسکایپ به پلتفرم های جدید مهاجرت کرده و یا از خدمات تحت وب استفاده کنند.

مایکروسافت از چهار سال پیش در حال توسعه زیرساخت های مدرن مبتنی بر ابر به جای ارتباط مستقیم دوطرفه در اسکایپ بوده و با پایان این پروژه در سال جاری، دیگر از اپلیکیشن هایی که بر اساس معماری قدیمی طراحی شده بودند پشتیبانی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    قطع نکن سمیه نرو
    اگر بری نمیگند فکر اقتصادی داشت و کارمندای برنامه نویسش رو بر اساس جمعیت جامعه کاربران هدف سازمان داد ... اگر بری ميگن عرضه نداشت برای سیستم عامل خودش یک اپ ناقابل ارائه کنه و حداقل احترام و پشتیبانی رو از جامعه خریداران سیستم عاملش بکنه..

    اره اینجوریه سمیه

مطالب پیشنهادی