ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ با فیلترهای رنگی، میان بر جدید پاسخ و چند قابلیت دیگر به روز رسانی شد

واتس اپ ساعاتی پیش نسخه iOS اپلیکیشن خود را به روز رسانی و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. این قابلیت ها فعلا در انحصار کاربران iOS قرار دارند و هنوز مشخص نیست ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

واتس اپ ساعاتی پیش نسخه iOS اپلیکیشن خود را به روز رسانی و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. این قابلیت ها فعلا در انحصار کاربران iOS قرار دارند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به نسخه اندروید اپلیکیشن می رسند.

برای بهره مند شدن از این قابلیت ها باید آخرین نسخه واتس اپ برای iOS (نسخه 2.17.30) را از اپ استور دریافت کنید. اولین مورد، اضافه شدن 5 فیلتر رنگی جدید است که حالا می توانید از آن ها روی محتوای ارسالی خود استفاده کنید. برای استفاده از آن ها کافیست در همان لحظه عکسی بگیرید یا این که عکس، ویدیو یا یک تصویر GIF را از گالری انتخاب کنید.

این قابلیت ها فعلا در انحصار کاربران iOS قرار دارند

حالا می توانید روی آن ها از فیلتر دلخواه تان استفاده کنید. قابلیت خوب دیگری که به واتس اپ اضافه شده، گروه بندی عکس های دریافتی است. وقتی که یکی از مخاطبین شما چندین عکس را برایتان می فرستد،‌ واتس اپ به طور خودکار تمام عکس ها را در قالب یک آلبوم گردآوری می کند تا دسترسی راحت تری به آن ها داشته باشید.

و در نهایت میان بر پاسخ جدیدی داریم که می تواند به شما برای رسیدگی سریع تر به پیام های دریافتی کمک کند. این میان بر جدید را می توانید با سوایپ به چپ روی هر پیام پیدا کنید. آخرین نسخه واتس اپ را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadeghi
    sadeghi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    کلا خیلی خسته آپدیت میده واتس‌آپ? ولی خوبه دوسش داریم? ?

مطالب پیشنهادی