ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از نسل 2017 خانواده گلکسی J رونمایی کرد

بالاخره پس از ماه ها انتشار گزارش ها و اطلاعات فاش شده از نسخه های 2017 موبایل های سری گلکسی J سامسونگ، این کمپانی کره ای امروز از تلفن های همراه مذکور رونمایی کرد. گجت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

بالاخره پس از ماه ها انتشار گزارش ها و اطلاعات فاش شده از نسخه های 2017 موبایل های سری گلکسی J سامسونگ، این کمپانی کره ای امروز از تلفن های همراه مذکور رونمایی کرد. گجت های مورد اشاره با بدنه فلزی، کارایی بالاتر و دوربین هایی تازه راهی بازار رقابت خواهند شد.

گفتنی است در بالاترین رده نسخه 2017 گلکسی J7 حضور دارد که از نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی بهره می برد. همچنین پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، حافظه رم 3 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی، دوربین های 13 مگاپیکسلی در پشت و جلو و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات تلفن همراه یاد شده است.

گجت بعدی که امروز سامسونگ از آن پرده برداری کرد، مدل 2017 گلکسی J5 است. این محصول همانند برادر بزرگ تر خود به دو دوربین 13 مگاپیکسلی واقع در پنل پشت و جلویی مجهز بوده و دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با دقت 1280 در 720 پیکسل و فناوری AMOLED است. پردازنده با سرعت 1.6 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی و فضایی 16 گیگابایتی برای ذخیره فایل های شخصی از دیگر ویژگی های موبایل مورد بحث است. انرژی دستگاه از توسط یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد.

نسخه 2017 موبایل های گلکسی J3، J5 و J7 دارای بدنه فلزی بوده و کارایی بالاتر و دوربین هایی جدید را به همراه دارند

اما ارزان قیمت ترین محصول در خانواده یاد شده، نسخه 2017 گلکسی J3 است که از پنل TFT با رزولوشن HD برخوردار بوده و کمپانی سازنده برای آن پردازنده ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات در نظر گرفته است. همچنین باید اشاره کرد که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل بوده و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی عهده دار ثبت تصاویر سلفی است. باتری دستگاه هم 2400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

لازم به ذکر است هر سه اسمارت فون معرفی شده از اندروید نوقا و قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت بهره برده و دارای درگاه کارت حافظه میکرو SD هم هستند.

ناکفته نماند طبق اعلام سامسونگ گلکسی J5 2017 تا کمتر از یک ماه دیگر با قیمت تقریبی 314 دلار عرضه می شود در حالی که گلکسی J7 2017 با برچسب قیمت 380 دلاری از ماه آینده میلادی (تیر یا مرداد) روانه بازار می شود. نسخه 2017 گلکسی J3 هم به عنوان ارزان قیمت ترین عضو خانواده مذکور، برای خریداران 246 دلار هزینه در برخواهد داشت اما کمپانی کره ای اعلام کرده که آن را در ماه اوت (مرداد یا شهریور) عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    j3 صفحه امولد داره اشتباه ذکر کردید

  • علی موثق
    علی موثق | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    حافظه داخلی16 توی سال2017 مثل فهش میمونه

  • علی موثق
    علی موثق | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    دو گوشی j5 و j7 دارای حسگر اثر انگشت میباشند که دیجیاتو ذکر نکرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی