ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصاویر از دستگاه مورد استفاده در کالیبراسیون نمایشگر آیفون ها

چهار سال پس از تولید دستگاه های مورد استفاده در تعمیر و تعویض نمایشگرهای آسیب دیده آیفون ها، امروز بالاخره این شرکت کالیفرنیایی تصمیم گرفته تا امکان استفاده از آنها را برای کمپانی های شخص ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

چهار سال پس از تولید دستگاه های مورد استفاده در تعمیر و تعویض نمایشگرهای آسیب دیده آیفون ها، امروز بالاخره این شرکت کالیفرنیایی تصمیم گرفته تا امکان استفاده از آنها را برای کمپانی های شخص ثالث هم مهیا کند. این بدان معناست که از این پس کاربران می توانند در فروشگاه های دیگر نظیر بست بای، انتظار تعمیراتی در سطح استانداردهای اپل را داشته باشند.

در همین رابطه امروز رویترز به نقل از مدیران کمپانی کالیفرنیایی نوشته که تا پایان سال 2017 میلادی، دستگاه مورد نیاز برای تعمیر صفحه نمایش های آسیب دیده آیفون ها در اختیار حدود 400 فروشگاه معتبر در 25 کشور دنیا، قرار خواهد گرفت.

گفتنی است اپل تاکنون طراحی ابزار مورد اشاره را به صورت محرمانه نگه داشته و آن را از دید نگاه های کنجکاو دور کرده است اما امروز در نهایت امکان عکسبرداری از مراحل مختلف فرآیند تعمیر را مهیا نموده. باید گفت با وجود آنکه تعویض نمایشگر به خودی خود امری نه چندان پیچیده است، دستگاه مورد بحث طوری طراحی شده تا از کالیبراسیون صحیح صفحه نمایش اطمینان حاصل کند. در واقع از این طریق امکان جایگزینی Touch ID بدون از کار افتادن تلفن همراه مهیا می شود.

در ادامه از شما دعوت می شود تا تصاویر یاد شده را تماشا کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی