ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Photos بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است

کمتر از یک ماه پیش بود که گوگل در جربان رویداد I/O 2017 اعلام نمود که کاربران فعال اپلیکیشن Google Photos به طور ماهیانه از مرز 500,000 عدد گذر کرده اند. حالا امروز یک رکورد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

کمتر از یک ماه پیش بود که گوگل در جربان رویداد I/O 2017 اعلام نمود که کاربران فعال اپلیکیشن Google Photos به طور ماهیانه از مرز 500,000 عدد گذر کرده اند. حالا امروز یک رکورد تازه برای نرم افزاری که تنها دوسال از عرضه آن می گذرد، به ثبت رسیده و آن هم تعداد بیش از یک میلیارد دانلود است.

گفتنی است هم اکنون صفحه مربوط به Google Photos در گوگل پلی نشان دهنده دستیابی به این رکورد است اما با این حال باید خاطرنشان کرد که تعداد دانلودهای نمایش داده شده در گوگل پلی چندان هم قابل استناد نیست چرا که در حال حاضر بخش اعظمی از تلفن های همراه، اپلیکیشن مذکور را به صورت پیشفرض روی خود نصب دارند.

تا به حال تنها 22 نرم افزار توانسته اند از مرز یک میلیارد دانلود عبور کنند

علاوه بر آن تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن ها هم تراز با تعداد کاربران در حال استفاده از یک سرویس نیست و ممکن است افراد از Google Photos روی دستگاه های مختلف خود بهره ببرند. با این وجود رکورد ثبت شده همچنان قابل توجه بوده و نام سرویس مذکور در لیست 22 گانه ای از اپلیکیشن هایی با گذر از مرز یک میلیارد دانلود و نصب قرار دارد.

لازم به ذکر است Google Photos اپلیکیشنی ساده برای مدیریت تصاویر است که یکی از مهم ترین قابلیت های آن امکان آپلود و بکاپ گیری رایگان از تصاویر موجود در تلفن همراه و ارسال آن به فضای ابری نامحدود گوگل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی