ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قاب جدید Mophi برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با باتری اکسترنال و شارژ وایرلس

پرچمداران سال 2017 سامسونگ به صورت پیش فرض از فناوری شارژ بی سیم (با استانداردهای PMA و Qi) پشتیبانی می کنند. از سوی دیگر این روزها استفاده از پاوربانک در میان کاربران رایج شده و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

پرچمداران سال 2017 سامسونگ به صورت پیش فرض از فناوری شارژ بی سیم (با استانداردهای PMA و Qi) پشتیبانی می کنند. از سوی دیگر این روزها استفاده از پاوربانک در میان کاربران رایج شده و تقریباً اکثر افرادی که به نحوی در طول روز مدام در حال حرکت هستند، یک دستگاه پاوربانک تهیه کرده و با خود حمل می کنند.

حالا شرکت «Mophi» تولیدکننده لوازم جانبی موبایل، با ترکیب موارد مذکور قاب محافظ جدیدی ساخته که علاوه بر شارژ تلفن همراه به صورت بی سیم، به یک باتری 3000 میلی آمپری اضافی نیز مجهز شده است.

محصول مورد بحث «Charge Force Case» نام داشته که به همراه باتری «Powerstation Mini Battery» برای موبایل های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه شده است.

باتری و قاب محافظ از طریق آهنربا به یکدیگر متصل می شوند

باتری و قاب محافظ به آهنرباهای داخلی مجهز شده اند و کاربر می تواند بدون نیاز به کابل، باتری را به موبایل خود متصل کرده و از 3000 میلی آمپر ظرفیت بیشتر استفاده کند. لازم به ذکر است که قاب چارج فورس از فناوری شارژ بی سیم بهره برده و با خیال راحت می توان با استفاده از پَدهای شارژ وایرلس متداول، باتری موبایل را شارژ کرد.

باتری پاور استیشن تا 35 ساعت کاربری بیشتر را برای موبایل به ارمغان می آورد و هم اکنون با قیمت 49.95 دلار در وبسایت شرکت قابل خریداری است. همچنین قاب محافظ نیز به صورت جداگانه و فقط به رنگ مشکی با همان قیمت 49.95 دلاری به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    کاش واسه میانرده هاشم از اینا تولید میکرد. حیف شد. ?

  • حسین
    حسین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    دمش گرم چی زده. استفاده 24 ساعته از گوشی بدون سیم سارژ امکان پذیر شد

  • pine
    pine | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    اول فک کردم کپی همون قاب مزخرفیه که قبلا اپل زده بود.ولی بعد دیدم موقع نیاز باطریو میزنی بد ور میداری.شارژ بیسیم.خیلی خوشم اومد.تا بهحال مزیت شارژ بیسیم رو اینقدر تمیز درک نکرده بودم

مطالب پیشنهادی