ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی نوت 8 فاقد حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پرچمداران اخیر سامسونگ انتقادات زیادی را به همراه داشت. بر اساس اطلاعات موجود، دلیل این چیدمان عدم وجود تکنولوژی لازم برای ادغام حسگر مذکور با نمایشگر بوده که امیدوار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پرچمداران اخیر سامسونگ انتقادات زیادی را به همراه داشت. بر اساس اطلاعات موجود، دلیل این چیدمان عدم وجود تکنولوژی لازم برای ادغام حسگر مذکور با نمایشگر بوده که امیدوار بودیم فناوری مورد بحث به همراه گلکسی نوت 8 عرضه شود.

اما حالا خبر می رسد که سامسونگ، موفق نشده سنسور اثر انگشت را با نمایشگر ادغام کند و در نتیجه، شاهد حضور این تکنولوژی در فبلت مورد انتظار این شرکت نخواهیم بود.

حسگر اثر انگشت سامسونگ به دلیل مسائل فنی و امنیتی از محصول نهایی حذف شده است

خبرگذاری کره ای «News1» این اخبار را منتشر کرده و از زبان یکی از مقامات رده بالای سامسونگ گفته است:« ما تمام توان خود را برای ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش در گلکسی نوت 8 به کار گرفتیم اما متاسفانه، به دلیل برخی مشکلات فنی و خصوصاً امنیتی، تصمیم گرفتیم این فناوری را از محصول استراتژیک خود حذف نماییم.»

البته کمپانی مذکور دست از تلاش بر نداشته و همچنان به همکاری خود با شرکت «CrucialTec» (بزرگترین تولید کننده سنسورهای بیومتریک در جهان) برای توسعه سنسور یکپارچه با نمایشگر ادامه می دهد.

بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده، گلکسی نوت 8 از زبان طراحی مشابهی با گلکسی اس 8 بهره مند خواهد بود. فبلت مورد بحث که احتمالاً به ماژول دوربین دوگانه نیز مجهز شده، یک نمایشگر 6.3 اینچی با نسبت ابعاد 18.5:9 داشته و قرار است اواخر آگوست (اوایل شهریور) از آن رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • MasoudZ
    MasoudZ | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

    به نظرم اولین شرکتی که این نوع حسگراثر انگشت رو در گوشیاش به کار میبره هواوی خواهد بود

  • Marshall
    Marshall | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

    ترجمه تون ظاهرا واسه بعضی ها گمراه کننده شده بخصوص تو متن ابی رنگ. حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر حذف شده، نه خود سنسور به طور کل.

  • Mohammadreza pashapour
    Mohammadreza pashapour | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

    امکان نداره حسگر اثر انگشت رو حذف کنه !! اخه نمیشه من می خواستم بخرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی