ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری 760 میلیون دلاری سامسونگ بر افزایش تولید محصولات الکترونیکی در هند

سامسونگ الکترونیکس به تازگی خبر از سرمایه گذاری 763 میلیون دلاری روی افزایش ظرفیت تاسیسات خود در شهر نویدا کشور هند داده که به تولید موبایل های هوشمند، یخچال های خانگی و پنل های تخت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

سامسونگ الکترونیکس به تازگی خبر از سرمایه گذاری 763 میلیون دلاری روی افزایش ظرفیت تاسیسات خود در شهر نویدا کشور هند داده که به تولید موبایل های هوشمند، یخچال های خانگی و پنل های تخت تلویزیون می پردازد. با این سرمایه گذاری، سامسونگ درصدد تعهد هرچه بیشتر به برنامه «Make in India» دولت این کشور برآمده و قصد دارد محصولاتی را تولید کند که اساساً مصرف کنندگان هندی را هدف قرار داده اند.

تاسیسات سامسونگ در نویدا، یکی از دو واحدهای تولیدی این کمپانی در کشور هند است و سال 1996 آغاز به کار کرد. این کارخانه یکی از نخستین تاسیسات تولیدی ساخته شده طی اوایل دهه 1990 در هند بود و تولیدات تلویزیون ها را در سال 1997 آغاز نمود. واحد تولیدات فعلی موبایل هم در سال 2005 به این تاسیسات افزوده شد.

سامسونگ تا به امروز 35 جریب به وسعت این تاسیسات اضافه کرده تا ظرفیت تولید موبایل ها و یخچال هایش را تا دو برابر افزایش دهد. خبر امروز هم در مراسمی با حضور وزرا و مقامات رسمی دولت هند و همچنین جی کی شین، مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس اعلام شد.

در نهایت گفتنی است که افزایش ظرفیت این تاسیسات، قطعاً به شکل گیری اکوسیستمی قدرتمند برای تولید دستگاه های الکترونیکی منجر خواهد شد که برای هزاران نفر، چه مستقیم و چه غیرمستقیم اشتغال زایی می کند. در این صورت، سامسونگ به یکی از شرکای اصلی دولت هند در پروژه های «Make in India» و «Digital India» تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی