ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Background Eraser؛ حذف پس زمینه عکس ها به آسانی یک اشاره

اگر تا حالا برای حذف پس زمینه عکس ها از فتوشاپ و نرم افزارهای سنگین استفاده می کردید، فراموش شان کنید. با نصب اپلیکیشن فوق العاده سبک Background Eraser خواهید دید که انجام این کار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر تا حالا برای حذف پس زمینه عکس ها از فتوشاپ و نرم افزارهای سنگین استفاده می کردید، فراموش شان کنید. با نصب اپلیکیشن فوق العاده سبک Background Eraser خواهید دید که انجام این کار چقدر برایتان آسان می شود.

این اپلیکیشن دو مگابایتی فقط و فقط برای انجام یک وظیفه طراحی شده و آن هم حذف پس زمینه تصاویر و تحویل دادن خروجی های PNG است. اما به لطف یک سری ابزار کاربردی آنقدر انجام این کار را در موبایل و تبلت آسان می کند که تجربه اش را فقط با نرم افزارهای پی سی می توانید مقایسه کنید.

بعد از بارگذاری عکس ها از گالری، اپلیکیشن از شما می خواهد که تا حد ممکن گوشه های کادر را بگیرید. طبیعتا با تمرکز روی سوژه ای که می خواهید باقی بماند زحمت کمتری برای حذف پس زمینه آن متقبل خواهید شد.

برای حذف پس زمینه می توانید هم از ابزار خودکار و هم ابزار دستی استفاده کنید.

Background Eraser برای حذف پس زمینه سه ابزار پیش رویتان می گذارد: ابزار Extract (برای پاکسازی اشیاء با مارکرهای رنگی)، ابزار پاکسازی دستی و دیگری ابزار اتوماتیک که حذف پس زمینه را بر مبنای رنگ ها انجام می دهد. این که از کدام استفاده کنید به شرایط عکس تان بستگی دارد. اگر پس زمینه شلوغی دارید شاید Extract و ابزار دستی موارد مناسب تری برایتان باشند. اما برای پس زمینه های تک رنگ و خلوت ابزار حذف اتوماتیک به نحو احسن شما را به مقصودتان می رساند.

اپلیکیشن برای آنکه تسلط کاملی روی حذف پس زمینه داشته باشید اجازه داده که حساسیت و سایز هر ابزار را هم تغییر بدهید. مثلا در خصوص ابزار اتوماتیک می توانید آنقدر با درجه حساسیتش بازی کنید تا بتواند بازه رنگی دقیق مد نظرتان را انتخاب و از پس زمینه حذف کند.

مثل تمام اپ های ویرایش عکس حرفه ای گزینه های دیگری مثل تعیین سایز ابزار، زوم دستی، Repair و گزینه های Undo و Redo هم در اختیارتان هستند تا تسلط کاملی به خروجی هایتان داشته باشید.

هر چه پس زمینه ساده تر باشد، حذف آن راحت تر می شود و بالعکس.

اما از بین تمام امکانات خوبی که Background Eraser برای حذف پس زمینه ارائه کرده مطمئنا تعیین آستانه نشانگر لذت بخش ترین آنهاست. اپلیکیشن امکانی فراهم کرده که محل لمس شما روی صفحه با محل اعمال تغییر فاصله داشته باشد. واضح تر بگوییم، در Background Eraser برای آنکه ضخامت انگشت تان مانع دیدن سطح کار نشود، می توانید فاصله نشانگر از محل لمس تان را بیشتر کنید تا مثلا با فشردن نقطه A، تغییرات چند سانتی متر بالاتر و در نقطه B اعمال بشوند.

این خصوصیت احساس کار با ترک پد یک لپتاپ را به شما می دهد و باعث می شود که با تسلط و دقت بسیار بالا بتوانید گوشه های ریز و اضافی را با انگشت تان بگیرید تا خروجی هایی با لبه های نرم و طبیعی داشته باشید. Background Eraser خروجی ها را هم در فرمت JPEG (با پس زمینه سفید) و هم PNG (بدون پس زمینه) به شما تحویل می دهد و می توانید مستقیما از محیط اپ آن ها را به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید که از عکس هایتان استیکر بسازید یا پس زمینه آن ها را با عکس های دیگر عوض کنید، اپلیکیشن اندرویدی Background Eraser می تواند خیلی به کارتان بیاید.

Background Eraser

Background Eraser

سازنده: .handyCloset Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

    بهترین برنامه اندرویدی تو این زمینه‌س! من واسه حذف بک گراند طرحا و استیکر کردنشون تو تلگرام استفاده میکنم :))

مطالب پیشنهادی