ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استفاده هکرهای روسی از اینستاگرام بریتنی اسپرز
تکنولوژی

هکرها از حساب اینستاگرام یکی از خوانندگان مشهور برای هدایت بدافزار خود استفاده می کرده اند

هکرها همواره تلاش می کنند تا روش های جدیدی را برای نفوذ به سیستم ها و مخفی نگه داشتن فعالیت های غیر قانونی خود بیابند. به تازگی افشا شده که گروه هکرهای روسی «Turla» مدتی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

هکرها همواره تلاش می کنند تا روش های جدیدی را برای نفوذ به سیستم ها و مخفی نگه داشتن فعالیت های غیر قانونی خود بیابند. به تازگی افشا شده که گروه هکرهای روسی «Turla» مدتی است از حساب کاربری خواننده مشهور «بریتنی اسپیرز» برای پی ریزی حملات بدافزاری خود و ارسال دستور برای تروجان خود استفاده می کرده اند.

حقه مذکور برای اولین بار توسط کمپانی Eset به عنوان توسعه دهنده آنتی ویروس Nod کشف شده است. در این ترفند هکرها افزونه ای را برای مرورگر فایرفاکس توسعه داده اند که وعده امنیت بیشتر در هنگام مرور وب را می دهد، اما افزونه مذکور در اصل دسترسی های لازم به سیستم آلوده را برای هکرها فراهم می آورده است.

ظاهراً فرامین و کدهای دستوری لازم برای عملکرد بدافزار مورد بحث از طریق ارسال کدهایی مخفی در کامنت های متعدد گذاشته شده در پای پست های اینستاگرام بریتنی اسپیرز رد و بدل می شده است.

محققین Eset موفق شده اند بخشی از کامنت های مورد بحث را رمزیابی و آدرس های اینترنتی مورد نظر هکرها را از آنها استخراج کنند. از همین طریق دامنه مورد استفاده هکرها برای انجام حملات کشف شده است.

توسعه دهندگان مرورگر فایرفاکس در حال به روز رسانی نرم افزار خود برای جلوگیری از نصب افزونه مذکور و افزونه های مشابه آن در آینده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nish gau
    nish gau | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    Now hackers will be soon start hacking snapchat with the help of http://snaphacktut.com

  • | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

    بریتینی عروس خودمونه که زنه سام اصغری ??

    • Mazhar X
      Mazhar X | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

      ? ? اره دقیقا

مطالب پیشنهادی