ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر میکرو LED در پوشیدنی اپل
تکنولوژی

شاید از سال آینده شاهد بهره گیری از میکرو LED در پوشیدنی های ساخت اپل باشیم

منبعی در ژاپن مدعی شده که شاید از سال آینده میلادی شاهد بهره مندی پوشیدنی های ساخت اپل همچون اپل واچ از نمایشگر جدید «میکرو LED» باشیم. منبع مذکور در گفتگو با روزنامه «Nikkei» ژاپن گفته که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

منبعی در ژاپن مدعی شده که شاید از سال آینده میلادی شاهد بهره مندی پوشیدنی های ساخت اپل همچون اپل واچ از نمایشگر جدید «میکرو LED» باشیم.

منبع مذکور در گفتگو با روزنامه «Nikkei» ژاپن گفته که در حال حاضر تنها کمپانی اپل قابلیت استفاده از چنین تکنولوژی پیشتازی را در محصولات خود دارد، گرچه نمایشگرهای میکرو LED تا امروز مقاومت زیادی برای ورود به چرخه تولید انبوه از خود نشان داده اند.

شاید اپل واچ اولین محصول نباشد که به نمایشگر های میکرو LED مجهز می شود

لازم به یادآوری است که کمپانی کالیفرنیایی در سال ۲۰۱۴ شرکت «LuxVue» را به عنوان مبدع تکنولوژی مورد بحث به مالکیت خود در آورد. ضمن این که دو ماه قبل نیز گزارشی مشابه از جانب یکی از تاسیسات تولید همکار اپل در کشور تایوان به گوش رسیده بود.

اپل واچ تنها محصولی از کمپانی اپل است که تا امروز از بندهای تکنولوژی LCD خلاص شده و از فناوری جدیدتر OLED بهره می برد، اما این شرکت هنوز به علت قیمت تمام شده بالا و عدم امکان تامین قطعات اولیه به مقدار مورد نیاز نتوانسته آیفون ها به عنوان پرفروش ترین محصولش را به آن مجهز سازد.

به همین دلایل است که هنوز نمی توان در خصوص تاریخ قطعی ورود تکنولوژی میکرو LED به سطح اول بازار اظهار نظر نمود. اما به احتمال فراوان در کنار اپل واچ، عینک واقعیت افزوده اپل نیز از این نوع نمایشگرها برای ارائه بهترین تجربه به کاربران بهره مند شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی