ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای رقابت با فیسبوک مسنجر Business Chat را به آی مسیج آورد

اپل این هفته از Business Chat رونمایی کرد، ابزاری برای آنکه کاربران از طریق آی مسیج با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند. مشتریان شرکت ها به لطف بیزنس چت می توانند ضمن برخورداری از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

اپل این هفته از Business Chat رونمایی کرد، ابزاری برای آنکه کاربران از طریق آی مسیج با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند. مشتریان شرکت ها به لطف بیزنس چت می توانند ضمن برخورداری از خدمات پشتیبانی کسب و کارها سوالات خود را از آن ها بپرسند و از طریق آیفون، آیپد یا اپل واچ به خرید بپردازند.

بیزنس چت به کاربران اجازه می دهد که کسب و کارها را از طریق مرورگر سافاری، سیری، جستجوی اسپات لایت و اپلیکیشن نقشه اپل پیدا کنند. مضاف بر این پرداخت ها در بیزنس چت از طریق Apple Pay انجام می شود، و کاربران می توانند به لطف یک برنامه ریز درون برنامه ای قرار ملاقات های خود را هم برنامه ریزی نمایند.

پرداخت ها در بیزنس چت از طریق Apple Pay انجام می شود

کسب و کارها می توانند به لطف اپلیکیشن های درون برنامه ای بیزنس چت گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهند، و حتی به کاربران نصب اپلیکیشن آی مسیج خود را پیشنهاد کنند. در حال حاضر شرکت های بزرگی همچون LivePerson، Salesforce، Nuance و Genesys میان سرویس های خدمات مشتریان خود و بیزنس چت اپل ایجاد تعامل کرده اند.

آقای Robert Weideman، معاون اجرایی کمپانی Nuance در خصوص بیزنس چت این گونه توضیح می دهد: «همانطور که سیری استفاده از دستیارهای هوشمند را میان مردم فراگیر کرد، امکان گفتگو با کسب و کارها در آی مسیج هم با این هدف فراهم شده تا مردم به طور مستقیم و با تسلط بیشتری نسبت به سرویس های خدمات مشتریان پیام محور بتوانند با کسب و کارها در ارتباط باشند».

در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند با مراجعه به وبسایت Business Chat نسخه پیش نمایش آن را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی