ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز حالا می تواند عکس ها را برای آرشیو شدن به شما پیشنهاد بدهد

تقریبا تمام موبایل هایی که این روزها به بازار می آیند مجهز به دوربین هستند، بنابراین می توان با اطمینان گفت که مردم این روزها بیشتر از گذشته عکس می گیرند. گرفتن عکس های بیشتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

تقریبا تمام موبایل هایی که این روزها به بازار می آیند مجهز به دوربین هستند، بنابراین می توان با اطمینان گفت که مردم این روزها بیشتر از گذشته عکس می گیرند. گرفتن عکس های بیشتر به این معناست که هر کس پس از مدتی کالکشن بزرگی از عکس های تصادفی خواهد داشت که ممکن است جستجوی در آن برای یک عکس خاص به کار دشواری تبدیل شود.

با این حال اگر از طرفداران گوگل فوتوز هستید، حتما با دانستن این نکته خوشحال می شوید که اپلیکیشن مذکور حالا آنقدر هوشمند شده که می تواند میزان اهمیت تصاویر برای شما را تشخیص بدهد؛ این که کدام موارد را جلوی دست نگه دارید و کدام ها را به آرشیو بفرستید.

گوگل فوتوز حالا آنقدر هوشمند شده که می تواند اهمیت تصاویر برای شما را تشخیص بدهد

تیم گوگل فوتوز با انتشار پستی در گوگل پلاس قابلیت جدید اپلیکیشن را این گونه تشریح کرده: «برای پیدا کردن و سازماندهی آن دسته از تصاویری که می خواهید در جایی به غیر از گالری ذخیره داشته باشید، از امروز با مراجعه به تب Assistant گوگل فوتوز مجموعه ای از تصاویر پیشنهادی برای ذخیره شدن در آرشیو را مشاهده خواهید کرد. اینجا می توانید پیشنهادها را بررسی کرده و تصاویری که تمایلی به آرشیو شدن شان ندارید را از این قسمت حذف نمایید.»

با این قابلیت دیگر به بررسی تک تک تصاویر برای نگه داشتن یا نداشتن شان در گالری نیازی نخواهید داشت. این قابلیت هم اکنون برای نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS گوگل فوتوز عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی