ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا کمپانی آتاری مشغول ساخت یک کنسول بازی جدید است؟

در حالی که تا دو روز دیگر نخستین کنفرانس های نمایشگاه E3 به صورت رسمی برگزار می شوند و همه چشم ها به بازی های سونی، کنسول اسکورپیو مایکروسافت و برنامه های نینتندو برای کنسول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

در حالی که تا دو روز دیگر نخستین کنفرانس های نمایشگاه E3 به صورت رسمی برگزار می شوند و همه چشم ها به بازی های سونی، کنسول اسکورپیو مایکروسافت و برنامه های نینتندو برای کنسول سوییچ دوخته شده، کمپانی آتاری در حرکتی غیرقابل پیش بینی، تیزری رسمی معرفی کرده که به صورت مختصر، به کنسول به نام «Atari Box» اشاره می کند؛ محصولی که به گفته این کمپانی برای سال ها در دست ساخت بوده است.

در حال حاضر می توان گفت که دوران عظمت و شکوه آتاری به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان کنسول های خانگی به پایان رسیده است. مجموعه ای از تصمیمات تجاری و مالی غلط طی چند دهه اخیر هم سبب شده تا این سوال برایمان پیش بیاید که آتاری چه برنامه ای با سخت افزار جدید خود دارد.

تیزر آتاری، شکل و شمایل این کنسول جدید را به وضوح نشان نمی دهد، اما بدنه چوبی و پلاستیکی دستگاه از این موضوع حکایت دارد که احتمالاً باید منتظر نوعی مایکرو کنسول کلاسیک، مانند NES Classic نینتندو باشیم.

با این وجود، در وب سایت آتاری باکس صفحه ای به توسعه دهندگان اختصاص یافته که نشان می دهد احتمالاً این کنسول قادر به اجرای بازی های بیشتری نسبت به کاتالوگ عناوین رترو آتاری خواهد بود. در هر صورت، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و احتمالاً باید تا برگزاری نمایشگاه E3 2017 برای اطلاعات بیشتر منتظر باقی بمانیم. نظر شما چیست؟ آیا اگر چنین کنسولی با قیمت معقول معرفی شود حاضر به خریدش هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جگوار
    جگوار | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    اگر بیاد که وااااقعا جالب میشه این رقابت.
    حتتتتی اسم آتاری خیلیا رو به وجد میاره.

  • only Nintendo
    only Nintendo | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    آتاری !!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی