ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ساخت یکی از کلیدی ترین قطعات آیفون بعدی را آغاز کرده است

هرچه به زمان رونمایی و عرضه آیفون 8 به بازار نزدیک تر می شویم، خبرهای بیشتری در رابطه با موبایل مورد انتظار اپل می شنویم. بر اساس آخرین گزارش ها هم که از زنجیره های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

هرچه به زمان رونمایی و عرضه آیفون 8 به بازار نزدیک تر می شویم، خبرهای بیشتری در رابطه با موبایل مورد انتظار اپل می شنویم. بر اساس آخرین گزارش ها هم که از زنجیره های اصلی تأمین قطعات نشئت گرفته، کمپانی کالیفرنیایی هم اکنون تولید انبوه قطعه های سه موبایل تازه خود برای سال 2017 را آغاز کرده است.

طبق خبری که در وبسایت Digitimes قرار گرفته، اپل در سال جاری دو مدل آیفون 7s و 7s پلاس را با پنل های شیشه ای تقویت شده در پشت و جلو و فریم آلومینیومی طراحی کرده و یک مدل مجهز به نمایشگر OLED ملقب به آیفون 8 را با همان پنل های شیشه ای اما با فریم فلزی متفاوتی در خط تولید خود قرار داده است.

سامسونگ دیسپلی انعطاف پذیری لازم برای قبول سفارشات مازاد اپل را هم خواهد داشت

گفتنی است سامسونگ دیسپلی هم به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات نسل بعدی آیفون ها اذعان داشته که در حال حاضر خود را برای تأمین 80 میلیون پنل AMOLED جهت آیفون 5.8 اینچی در سال 2017 آماده کرده است.

همچنین منبع خبری که اطلاعات فوق را در اختیار Digitimes قرار داده، عنوان کرده که ظرفیت باقیمانده تولید پنل های AMOLED در سال 2017 که حدود 80 میلیون واحد است، به سامسونگ الکترونیکس و دیگر کمپانی های خریدار اختصاص یافته اما با این حال آنها انعطاف پذیری لازم برای قبول سفارشات مازاد از طرف اپل را هم خواهند داشت.

باید گفت اطلاعات دریافت شده از منبع خبری مذکور حاکی از آن است که

تا پایان سال 2017 حدود 50 تا 55 میلیون آیفون 8 روانه بازار خواهد شد

اپل خود را برای عرضه حدوداً 30 میلیون آیفون 4.7 و 5.5 اینچی در نیمه دوم سال 2017 آماده کرده است.

لازم به اشاره است که «لوک لین»، تحلیلگر ارشد وبسایت Digitimes هم بیان کرده که اهالی کوپرتینو در نیمه دوم سال 2017، حدود 50 تا 55 میلیون دستگاه آیفون 5.8 اینچی را روانه بازار خواهند کرد. با این حال او اشاره کرده که تولید انبوه آن تا اواخر شهریور ماه آغاز نخواهد شد و این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری میلادی تنها در حدود 3 میلیون واحد آیفون 8 را از خط تولید خود تحویل خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    صفحه نمایش های سامسونگ واقعا عالیه و وقتی عادت کنی دیگه سخته برا ادم صفحه نمایش های شرکت های دیگه رو ببینه .

  • Arman1377
    Arman1377 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    سونی و الجی ترول ها که ادعا صفحه نمایش دارین ، در آرزو این بمانید که تولید ۸۰ میلیون پنل oled انعطاف پذیر ، روزی نصیب کمپانی در و پیت تون بشه !!

  • مسعود فصیحی
    مسعود فصیحی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    آقای رادمهر نظرتون درسته. حرفتون تو کنسولا بی معنی میشه مثل پلی و اکس باکس چون بحث رقابته. ولی الان مشخص شد که سازندگان سامسونگ از اول قصد رقابت با اپلو نداشتند

  • دانیال رادمهر
    دانیال رادمهر | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    اینکه بگیم اگه فلان کمپانی نبود فلان چیز هم نبود یه جمله ی بچگانست، هر کمپانی تخصصی داره و اون تخصص رو در اختیار بقیه قرار میده و سود بدست میاره، مطمئنا تامین کنندگان قطعات ايفون از جمله همین سامسونگ و سونی و... به فروش هرچه بیشتر آیفون راضی هستن تا گستره سودشون بالا بره و کمپانی ها خوب میدونن که اگر اونها اون قطعه رو تامین نکنند تامین کننده زیاده و یکی دیگه جایگزینشون میشه.

  • roman
    roman | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    خخخخخ همین سامسونگ نبود شما صفحه نمایش نداشتید

مطالب پیشنهادی