ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و توسعه فناوری AMOLED تازه برای نمایشگر گلکسی اس 9

هنوز دو ماه از عرضه پرچمداران تازه سامسونگ به بازار نگذشته که حالا با شایعاتی در رابطه با گلکسی اس 9 مواجه هستیم. آخرین گزارش ها حاکی از آن هستند که کمپانی کره ای در ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

هنوز دو ماه از عرضه پرچمداران تازه سامسونگ به بازار نگذشته که حالا با شایعاتی در رابطه با گلکسی اس 9 مواجه هستیم. آخرین گزارش ها حاکی از آن هستند که کمپانی کره ای در نظر دارد تا فناوری تازه ای را در نمایشگر موبایل تازه خود به کار گیرد.

طبق اطلاعاتی که روز گذشته توسط یکی از منابع داخلی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته، سامسونگ الکترونیکس تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر AMOLED گلکسی اس 9 را «گل آفتاب گردان» (Sunflower) نامیده است. گفته می شود فناوری جدید بر پایه موادی کاملاً متفاوت از آن چیزی که پیشتر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دیده ایم، استوار خواهد بود.

فناوری AMOLED تازه سامسونگ با اسم رمز «گل آفتاب گردان» شناخته می شود

گفتنی است نمایشگر بی کران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، یکی از نقاط قوت و کلیدی در فروش اسمارت فون های مذکور بوده اما با این وجود برخی مشکلات مانند نمایش متمایل به قرمز رنگ ها، سامسونگ را ملزم به ارائه یک بروز رسانی برای حل آن کرد. از همین رو توسعه یک پنل تازه با مشخصاتی جدید، دور از انتظار هم نخواهد بود.

لازم به ذکر است پیشتر در خبرها خوانده ایم که سامسونگ در حال توسعه گلکسی اس 9 با اسم رمز «ستاره» (Star) بوده و نسخه بزرگ تر آن هم، اسم رمز «ستاره 2» (Star 2) را یدک می کشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    سامسونگ به هر صورت چه ترول ها دوست داشته باشن چه نه ، از بزرگترین کمپانی های تولید صفحه نمایش هست !!
    به شخصه صفحه نمایش S8 رو ( که از نزدیک کار کردم ) بهترین صفحه نمایش از نظر جذابیت محتوا نمایش داده شده در بین تمام محصولات امسال تا به اینجا میبینم .

  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم سامسونگ اشتباه بزرگ فعلی رو تکرار نکنه و از صفحه نمایش ساده که بدون شک مزایای خاص خودش رو داره و آسیب پذیری کم تر در برابر نوع Edge اینفینیتی رو در گلکسی S9 و NOTE9 و حتی NOTE8 به کار ببره ??
    دوست دارم بگم حتی با تکرار زیاد که در اصل مطلب که بهترین و بهینه ترین صفحه نمایش AMOLED هست و سامسونگ تا الان با سوپرAMOLED اختصاصیش بهترین رو ارائه کرده تغییری ایجاد نمیکنه ??
    در گذشته از فناوری جدید Super AMOLED RGB از جانب سامسونگ صحبت بود ، آینده رو نمیشه پیش بینی کرد و من هم ایت کار رو نمیکنم و از هیچ برندی طرفداری نمیکنم چون طرفدار هیچ کدام نیستم و همشون رو دوست دارم در صنعت موبایل و موارد مرتبط اما فکر میکنم مجدد سامسونگ مقام اول رو در بهترین صفحه نمایش به دست بیاره در سال2018 با گلکسیS9وNOTE9 و...
    ??

مطالب پیشنهادی