ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Karl؛ آخرین سامورایی

دیده اید خیلی از استودیوها برای ساخت عناوین شان از بازی های معروف موبایل الهام گرفته یا بعضا همانند Ketchapp دست به کپی می زنند؟ وضعیت برای شرکت 111% کاملا متفاوت است؛ شاید در لا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

دیده اید خیلی از استودیوها برای ساخت عناوین شان از بازی های معروف موبایل الهام گرفته یا بعضا همانند Ketchapp دست به کپی می زنند؟ وضعیت برای شرکت 111% کاملا متفاوت است؛ شاید در لا به لای مکانیزم های ساخته های این توسعه دهنده ردپای بقیه اپلیکیشن ها را هم ببینید اما مهمترین منبع الهام آن ها معمولا خودشان هستند.

بعضی از مهمترین عناوین 111% شبیه به یکدیگر بوده و با وجود اینکه گاهی اوقات این مسئله روی تجربه نهایی تاثیرات منفی گذاشته است اما همچنان بازیکن ها از انجام آن ها لذت می برند. Karl که به تازگی به عرضه رسیده را هم می توانیم از همین دست عناوین بنامیم.

گیم پلی بازی تفاوت زیادی با بقیه عناوین توسعه یافته توسط 111% دارد اما از دیدگاه کلی شما همان TiKiTaKa [معرفی دیجیاتو - یکی از ساخته های معروف 111%] را میبینید که به نوعی با مکانیزم های Bushido Bear [معرفی دیجیاتو] یا عناوین مشابه ترکیب شده و یک تجربه کاملا متفاوت به بازیکن ها هدیه می دهد.

همانند بقیه ساخته های111%، بازی Karl هم عنوانی رکوردی است.

اگر 111% با بازی هایی همانند TiKiTaKa یا Flowar [معرفی دیجیاتو] خودش را به عنوان یکی از بهترین استودیوهای تازه تاسیس عناوین موبایل تثبیت کرد، حالا با Karl توانسته جایگاهش را تثبیت کرده و اختلاف بیشتری از رقیبان بگیرد؛ تیم ایده پرداز بازی های این توسعه واقعا خلاق هستند.

چون شما شاهد ایده هایی هستید که در نگاه اول خیلی ساده به نظر رسیده و احتمالا با خود بگویید «چگونه به ذهن ما نرسید» اما 111% با پرداخت درست به ایده های موجود چندتا از اعتیادآورترین اپلیکیشن های اسمارت فون ها را به انتشار رسانده و جالب اینجاست فاصله زمانی بین عناوین آن ها معمولا خیلی زیاد نیست.

با وجود کنترل ساده بازی، Karl به خوبی شما را به چالش می کشد.

و بزرگترین نکته مثبت 111% هم همین است؛ با وجود نزدیکی تاریخ عرضه بازی های این استودیو، همگی آن ها معمولا دارای المان های سرگرم کننده و بعضا خلاقانه هستند. خوب بیایید از این مقدمه نسبتا طولانی فاصله بگیریم و به جدیدترین ساخته 111% بپردازیم.

Karl به شما نقش یک سامورایی تنها را داده و باید به واسطه شمشیر خود، چاقوها یا شوریکن هایی [ستاره نینجا] که به سمت تان پرتاب می شود را نابود کنید. بدین صورت که برای حمله به سمت دشمنان، کافیست انگشت تان را روی صفحه لمسی گذاشته و به عقب بکشید.

با پیشروی شمشیرهای قدرتمندتری برای تان آزاد می شود.

وقتی دست خود را رها کنید، سامورایی داستان بسته به وسعت ضربه مشخص شده [اسکرین شات اول - عکس راست که شبیه رادار است] شمشیرش را به چرخش در می آورد. نکته مهم اینجاست که با حرکت پروتاگونیست بازی، شوریکن و چاقوها هم به او نزدیک می شوند.

بنابراین باید به گونه ای سامورایی را جا به جا کنید تا نه تنها به دشمنان ضربه بزنید بلکه مراقب باشید به آن ها برخورد نکرده و برای حرکت بعدی آزادانه تصمیم بگیرید. همین مسئله موجب شده تا بازیکن ها برای پیروزی دست به دامن استراتژی بشوند و با فکر پیش بروند.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Karl یکی از جذاب ترین بازی های امسال بوده و شاید در بعضی قسمت ها همانند گرافیک [وجود تنها یک محیط] یا موسیقی [کوتاه بودن قطعه موجود] کم کاری توسعه دهنده را شاهد باشیم اما مکانیزم های گیم پلی به خودی خود برای داشتن ساعت ها سرگرمی کفایت می کنند.

نکته: اگر برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، استفاده از ربات تلگرام apkdl را به شما توصیه می کنیم.

Karl!

Karl!

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 78.6 / 27.15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    والا من که چیزی در بازی های این شرکت نمی بینم که اینقدر ازش تعریف می کنید ..هر بازی که معرفی کردید و نصب کردم ..انقدر گرافیک و طراحی بدی دارند که ادمو دلزده می کنند ..شرکت کچ اپ درسته چند بازی جدیدش خیلی بد بودند ولی از لحاظ گرافیکی و بصری تمام بازیهاش بهترند

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    هفت سنگ چیشد

مطالب پیشنهادی