ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو تریلر از گیم پلی بازی فیفا 18 و بخش داستانی The Journey منتشر شد

پنج روز پیش شرکت EA از هیجدهمین نسخه سری پرطرفدار فیفا رونمایی کرد. این بار کریستین رونالدو، برنده مسابقه فوتبال چمپیونز لیگ اخیر، روی کاور سری فیفا قرار دارد. فیفا 18 قرار است 29 سپتامبر برای پلتفرم ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۳۴

پنج روز پیش شرکت EA از هیجدهمین نسخه سری پرطرفدار فیفا رونمایی کرد. این بار کریستین رونالدو، برنده مسابقه فوتبال چمپیونز لیگ اخیر، روی کاور سری فیفا قرار دارد. فیفا 18 قرار است 29 سپتامبر برای پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوترهای خانگی و کنسول های نسل قبل منتشر شود.

در کنفرانس E3 امروز، شرکت EA به طور غیر مستقیم اعلام کرد که فیفا 18 نسخه نینتندو سوییچ روی انجین فراست بایت پیاده سازی نشده، و از بخش داستانی The Journey نیز بی بهره خواهد بود. شایان ذکر است که با ورود به نسل جدید سازندگان از انجین قدرتمند فراست بایت برای ساخت فیفا استفاده کردند.

شرکت EA در کنفرانس دو تریلر از بازی روی صحنه پخش کرد: یکی مربوط به بخش داستانی بازی یا همان The Journey: Hunter Returns و دیگری هم مربوط به گیم پلی بازی که می توانید آن ها را مشاهده فرمایید

فیفا 18 در سه نسخه مختلف استاندارد، رونالدو و آیکن منتشر خواهد شد که هر کدام محتوای مخصوصی را در اختیار خریداران قرار خواهد داد. در بخش آلتیمیت تیم نیز کارت های ویژه ای برای خریداران نسخه آیکن درنظر گرفته شده و مثل نسخه رونالدو، می توانید سه روز زودتر بازی را تجربه کنید.

اگر در سایت EA Origins و یا EA Access نیز عضو هستید می توانید از تاریخ بیست و یکم سپتامبر، به مدت ده ساعت به تجربه بازی بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • zoroastrian
    zoroastrian | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    ? ? ? ? ?

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    در مورد نسخه نسل هفتمی چیز بیشتری نگفتن؟

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    مگر اینکه توی بازی چلسی رو ببرید?

مطالب پیشنهادی