ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت پروژه اسکورپیو پیش از رونمایی لو رفت

در حالی که هنوز چند ساعتی تا شروع کنفرانس مایکروسافت در  E3 2017 مانده، قیمت پروژه اسکورپیو، کنسول میان نسلی این شرکت مشخص شد. جف کیلی از فعالان صنعت ویدیو گیم، در توییتی ذکر کرد ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۱

در حالی که هنوز چند ساعتی تا شروع کنفرانس مایکروسافت در  E3 2017 مانده، قیمت پروژه اسکورپیو، کنسول میان نسلی این شرکت مشخص شد.

جف کیلی از فعالان صنعت ویدیو گیم، در توییتی ذکر کرد که قیمت و مشخصات سخت افزاری این کنسول را می داند و از اطلاعات خود اطمینان کاملا دارد.

وی سپس در توییت دیگری اعلام کرد که اگر تغییری در برنامه های مایکروسافت ایجاد نشود، اسکورپیو با قیمت ۴۹۹ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

کیلی پیش تر در توییت های دیگری از مشخصات فنی این کنسول هم پرده برداشته بود. به گفته وی این کنسول ۶ ترافلاپس قدرت محاسباتی دارد و به ۱۲ گیگابایت رم هم مجهز است.

اگر فرض کنیم که اطلاعات کیلی درست هستند، پس اسکورپیو با همان قیمتی که اکس باکس وان با آن در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد عرضه می شود. تا به حال اطلاعات خوبی از این کنسول آشکار شده، از جمله بخشی از مشخصات سخت افزاری و شکل ظاهری کیت توسعه.

کنفرانس مایکروسافت ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه آغاز خواهد خواهد شد و در آن شاهد رونمایی رسمی از پروژه اسکورپیو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    من که فن پلی استیشنم حالم از ایکس باکس بهم میخوره اصلا بازی نداره آدم میتونه TLO و GOW و آنچارتد بازی کنه بعد بره ایکس باکس بخره با عقل جور در نمیاد

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    خدایی دارن ماهیت کنسول رو از بین میبرن ? اگه واقعا میخواد به خاطر رزولوشن بی اهمیت 4k ( به این دلیل که همین الآن هم هیچکس با فیلم و عکس FHD مشکلی نداره و تا همبن چند سال ویش هم مردم حتی با روزولوشن 720p اکس باکس ۳۶۰ مشکلی نداشتن ) قیمت کنسول که از اسمش معلومه که باید ارزون باشه و گیمر های با بودجه کمتر بتونن خریداری اش کنن اون رو بخرن بره بالا ، واقعا جا داره بگم « نخواستیم » ?

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

      اینو ده بار تا الان گفتن، اسکورپیو مخصوص کاربرای حرفه ای هستش که تلویزیون 4k دارن و .. بعدشم الان دیگه اکثر تلفن ها می تونن فیلم 4k بگیرن و ...


      کاربرای عادی و ... می تونن برن ایکس باکس وان اس بخرن

    • Rivekan
      Rivekan | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

      اتفاقا کنسول باید از استاندارد های روز هم بالاتر باشه چون کنسول حداقل، حداقل 6 سال کار می‌کنه و تعویض نمی‌شه و استانداردها هم سریع پیش میرن، تا سه چهار سال پیش برای گوشی HD ایدآل بود الان همه دنبال 4K هستند! حتی اگر تلویزیون 4K هم نداشته باشید، قدرت روی کیفیت بازی تاثیر داره و برای واقعیت مجازی هم لازمه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی