ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هند احتمالاً تا سال 2019 تبدیل به دومین بازار بزرگ موبایل می شود

کشور چین در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین بازار تلفن های همراه شناخته می شود و پس از آن هم ایالات متحده آمریکا در رتبه دوم قرار گرفته است، اما به نظر می رسد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

کشور چین در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین بازار تلفن های همراه شناخته می شود و پس از آن هم ایالات متحده آمریکا در رتبه دوم قرار گرفته است، اما به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک این رده بندی ها دچار کمی تغییر شود.

بنابر تحلیل های صورت گرفته توسط مؤسسه Statista، کشور هند تا دو سال دیگر می تواند جایگاه آمریکا را تصاحب کرده و خود را به عنوان دومین بازار بزرگ اسمارت فون ها معرفی کند.

تحلیلگران مدعی هستند که کشور هند تا سال 2019 حدوداً 15 درصد از بازار موبایل را در اختیار خواهد داشت

گفته می شود تحلیلگران بر این عقیده اند که کشور هند تا سال 2019 خواهد توانست 15 درصد از بازار موبایل های هوشمند را به خود اختصاص دهد و کشور آمریکا را با سهمی 10 درصدی به رده سوم بکشاند. لازم به ذکر است که چین هم با 31 درصد کماکان عظیم ترین بازار تلفن های همراه را خواهد داشت.

گفتنی است تقاضای اسمارت فون ها در کشور هند روز به روز در حال افزایش بوده و به لطف کمپانی های تولید کننده موبایل های مقرون به صرفه در چین نظیر اوپو، ویوو و شیائومی، کشور هند در آینده ای نزدیک می تواند جایگاه آمریکا را از آن خود کند. البته نباید جمعیت بیش از یک میلیاردی هند را هم فراموش کرد در حالی که ایالات متحده حدوداً 320 میلیون نفر جمعیت دارد.

ناگفته نماند علاوه بر هند، تقاضا برای تلفن های همراه هوشمند در بازارهای در حال توسعه دیگر نظیر برزیل هم رو به افزایش بوده و از همین رو شرکت ها در تلاش هستند تا حضور خود در این مارکت ها را گسترش دهند. به عنوان مثال اخیراً شیائومی دومین کارخانه خود را در هند تأسیس کرد که توانایی تولید یک دستگاه در هر ثانیه را داراست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی