ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات از دو ماه تاخیر در اجرای طرح رجیستری خبر داد

از میانه سال گذشته تا کنون، حرف و حدیث های بسیاری در خصوص طرح رجیستری موبایل به گوش رسیده است. بر اساس آخرین خبری که در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر شده بود، «قاسم خورشیدی»، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

از میانه سال گذشته تا کنون، حرف و حدیث های بسیاری در خصوص طرح رجیستری موبایل به گوش رسیده است. بر اساس آخرین خبری که در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر شده بود، «قاسم خورشیدی»، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارش داد که زیرساخت های مورد نیاز برای این طرح در حال آماده شدن هستند و باید در تیر ماه منظر کلید خوردن آن بود.

اینک ولی «محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر می دهد که پیمانکار این طرح، فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن آن طلب کرده است. آنطور که خبرگزاری فارس می نویسد، واعظی در این باره گفته است: «اقدامات برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در حال پیشرفت است و پیمانکار داخلی برای اجرای این طرح انتخاب شده، البته پیمانکار فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن اجرای ریجستری خواسته است.»

تنها موبایل هایی که پس از اجرای طرح روشن می شوند، نیاز به رجیستر شدن دارند

وزیر ارتباطات در ادامه می گوید: «رجیستری تلفن همراه برای اینکه مردم دچار مشکل نشوند، کار پیچیده ای است، لذا مقرر شده بود که اواخر تیرماه ریجستری اجرایی شود، اما پیمانکار دو ماه فرصت خواسته تا این کار اجرایی شود، که تا پایان تابستان طرح ریجستری تلفن همراه عملیاتی می شود.»

بر اساس اظهار نظر جدید وزیر ارتباطات، تا پیش از پایان تابستان سال جاری، طرح مورد بحث اجرایی می شود اما چه موبایل هایی مشمول آن می شوند؟ بر اساس گفته های پیشین، قرار است تنها موبایل هایی که پس از اجرای طرح سیم کارت در آنها قرار می گیرد و روشن می شوند، نیاز به رجیستر شدن داشته باشند. در این میان افرادی که موبایل های قاچاق را پس از اجرای طرح روشن می کنند، می توانند با پرداخت عوارض مربوطه، همچنان از آن بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    نمیتونید همچین کاری بکنید

  • arsham
    arsham | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    ozoye al saremon dar ovordn

  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    شما پیشرفت اینترنت ایران رو با خارج مقایسه کن
    اگر تو کشورهای پیشرفته سرعت دوبرابر میشه طبیعتا باید تو ایران هم سرعت دو برابر بشه
    ولی با کمال تعجب سرعت تو سرتاسر جهان سی یا چهل برابر شده ولی تو ایران همون سرعته با قطعی کم تر پس مسعولین طبیعی کار نمیکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی