ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی لپ تاپ Mi Notebook Air 13 مجهز به حسگر اثر انگشت را معرفی کرد

دیروز تصاویر فاش شده از لپ تاپ جدید شیائومی را مشاهده کردید که خبر از معرفی قریب الوقوع آن می دادند. این کمپانی امروز این لپ تاپ به نام Mi Notebook Air 13 معرفی کرد ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۷

دیروز تصاویر فاش شده از لپ تاپ جدید شیائومی را مشاهده کردید که خبر از معرفی قریب الوقوع آن می دادند. این کمپانی امروز این لپ تاپ به نام Mi Notebook Air 13 معرفی کرد که در واقع نسخه به روز شده نسل قبلی به شمار می رود.

در Mi Notebook Air 13 شاهد نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی هستیم که پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل با فرکانس 3.5 گیگاهرتز در آن جای گرفته و به زعم سازنده، افزایش 10 درصدی را در توان پردازش آن به ارمغان آورده. البته نمونه ارزان تر این دستگاه با پردازنده Core i5 نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هر دو مدل لپ تاپ جدید شیائومی به حسگر اثر انگشت مجهز شده اند. مقدار حافظه رَم به کار رفته در آنها 8 گیگابایت و از نوع DDR4 است، ضمن اینکه 128 یا 256 گیگابایت SSD نیز در آنها تعبیه شده. یکی از ویژگی های جالب این دستگاه، اسپیکرهای سفارشی از برند AKG است که تجربه صوتی خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

شیائومی در Mi Notebook Air 13 جدیدش از پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce MX150 استفاده کرده که 2 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR5 را همراه خود دارد و به مراتب قدرتمندتر از نسل قبلی به شمار می رود. این محصول تنها در قالب رنگ نقره ای عرضه خواهد شد و امکانات ارتباطی در نظر گرفته شده برای آن یک پورت USB-C و همچنین یک پورت HDMI را شامل می شود.

در مورد قیمت این لپ تاپ اما باید بگوییم که نسخه بهره مند از پردازنده Core i5 اینتل با قیمت 737 دلار وارد بازار چین می شود که 128 گیگابایت SSD دارد. نسخه دیگر اما که همراه با 256 گیگابایت SSD در اختیار خریداران قرار می گیرد برچسب قیمتی 810 دلار دارد.

اما اگر علاقمند هستید که بدانید نسخه بهره مند از پردازنده Core i7 می نوت بوک ایر 13 چقدر قیمت دارد باید بگوییم که شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی را در این خصوص ارائه نکرده است.

در پایان باید اضافه کنیم که فروش محصول مورد بحث طبق اعلام شیائومی از شش روز دیگر آغاز خواهد شد اما اینکه در نهایت به چه بازارهایی عرضه می گردد، مساله ایست که هنوز مشخص نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kaveh20
    kaveh20 | ۴ تیر ۱۳۹۶

    جهت خرید لپ تاپ بسیار شیک و سبک و فوق باریک شیائومی Mi Notebook Air مدل 12.5 اینچی هم تراز نوت بوک اپل apple air
    به تلگرام: vhid8@ مراجعه کنید

  • Sami_Ebrahimi
    Sami_Ebrahimi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    این شرکت‎های چینی واقعا پیشرفت خارق‎العاده‎ای طی دهه اخیر داشته‎اند. اما خیلی راه هست که به شرکت‎های مثل اچ‎پی و دل برسند. مثلا کسی که لپ‎تاپ HP Spectre 13-v011dx رو با این لپ‎تاپ مقایسه کنه متوجه خواهد شد که شیائومی حالا حالاها کار داره انجام بده.

    • آریا
      آریا | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

      این بدنه مک بوک رو کپی کرده روش ویندوز سوار کرده

مطالب پیشنهادی