ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به کنفرانس بتسدا در E3 2017: تمام اخبار و تریلرها

دو سالی می شود که بتسدا فعالیت های خود را کمی گسترده تر از گذشته کرده و برای بهتر دیده شدن آثارش پا به نمایشگاه E3 می گذارد. ساعت ۸:۳۰ صبح امروز، سومین حضور پیاپی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۰

دو سالی می شود که بتسدا فعالیت های خود را کمی گسترده تر از گذشته کرده و برای بهتر دیده شدن آثارش پا به نمایشگاه E3 می گذارد. ساعت ۸:۳۰ صبح امروز، سومین حضور پیاپی بتسدا آغاز شد که در آن شاهد گلچینی از بازی های آینده این شرکت بودیم.

کنفرانس E3 2017 بتسدا با ویدیویی از تکه های آثار مختلف این شرکت آغاز شد. با شروع کنفرانس، پیت هاینز به روی صحنه آمد و از بازی های اخیر این شرکت مانند Doom و Prey سخن به میان آورد. پس از آن نیز هاینز یک راست به سراغ واقعیت مجازی و فعالیت های این شرکت در این زمینه رفت و از عرضه دو بازی برای این تکنولوژی تازه از راه رسیده خبر داد.

دو اثری که پیت هاینز درباره آن ها صحبت کرد چیزی جز  Doom VFR و Fallout 4 VR نبودند. نمایشی کوتاه نیز از هر دو اثر به تصویر کشیده شد که در هر یک نحوه اجرای بازی ها به وسیله هدست های واقعیت مجازی کاملا مشهود بود.

پس از واقعیت مجازی نوبت به The Elder Scrolls: Online رسید؛ عنوان MMORPG بتسدا که توانسته طی این سال ها بدرخشد و بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. بتسدا هم برای پشتیبانی از این عنوان، چندی پیش بسته گسترش دهنده ای تحت عنوان Morrowind عرضه کرد که موفق شد نظر مخاطبین و منتقدین را جلب کند.

بتسدا برای نشان دادن موفقیت این بسته گسترش دهنده، ویدیویی آماده کرده که نظر مثبت مخاطبین و گیمر ها را نسبت به بازی و این بسته الحاقی نشان می دهد.

با پایان یافتن نمایش الدر اسکرولز آنلاین، بتسدا از پلتفرم Creation Club برای دو بازی فال آوت 4 و اسکایریم هم پرده برداشت. Creation Club در واقع پلتفرمی است که قادر به اضافه کردن بیشمار ویژگی جدید و اضافه، به دو بازی نام برده است. تاریخ عرضه Creation Club برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی به تابستان 2017 موکول شده و باید دید که بتسدا برای این پلتفرم جدید دقیقا چه برنامه هایی در سر دارد.

The Elder Scrolls: Legend هم از دیگر عناوین موفق بتسدا است که از زاویه ای دیگر به دنیای عظیم الدر اسکرولز می نگرد؛ از نگاه کارت های بازی.

بتسدا برای حمایت از این بازی، بسته الحاقی تازه ای تدارک دیده که Heroes of the Skyrim نام دارد و همان طور که از نامش پیدا است، شامل کارت های شخصیت های عنوان The Elder Scrolls: Skyrim می شود. این بسته الحاقی 8 ام تیرماه عرضه خواهد شد.

با به پایان رسیدن نمایش های الدر اسکرولز لجندز نوبت به برنامه های بتسدا برای کنسول تازه نینتندو رسید. بتسدا با انتشار نمایشی از نسخه سوییچ الدر اسکرولز اسکایریم، از عرضه این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو خبر داد. نکته قابل توجه این است که سیستم مبارزات به گونه ای دستخوش تغییر شده که می توانید به کمک کنترلرهای حرکتی جوی کان، به دشمنان حمله کنید یا سپرتان را در مقابل آنها بالا بیاورید.

پس از اتمام نمایش اسکایریم نینتندو سوییچ، نوبت به تریلر اولین بسته الحاقی دیسآنرد ۲ رسید. این بسته الحاقی که Death of the Outsider نام دارد قرار است در تاریخ 15سپتامبر (24 شهریور ماه) برای تمامی پلتفرم ها عرضه شود.

سال قبل، بتسدا در جریان کنفرانس خود Quake Champions را معرفی کرد، این عنوان اول شخص توسط استودیو id Software در حال توسعه است و همان سبک و سیاق و گیم پلی عناوین محبوب سری Quake را دنبال می کند.

شخصیت های این عنوان، قهرمانانی هستند با قابلیت های متنوع و منحصر به فرد. در جریان این همایش، بتسدا از هیرو جدید این عنوان پرده برداشت که کسی نبود جز «بی. جی. بلازکوویچ»، شخصیت اصلی سری محبوب ولفنشتاین.

Quake Champions عنوانی است برای همه گیمرها، چه گیمرهای تازه کار و چه حرفه ای هایی که عمرشان را پای سری Quake گذرانده اند. به همین دلیل بتسدا که به موفقیت این بازی متعهد است، جنبه رقابتی این بازی را بسیار جدی گرفته و مسابقه ای با جایزه یک میلیون دلار برایش ترتیب داده است.

شایعات نیز درست از آب در آمدند و پس از نمایش Quake Champions، نوبت به معرفی قسمت دوم The Evil Within رسید. The Evil Within 2 با انتشار تریلری سینماتیک و جذاب معرفی شد که به خوبی از حال و هوای رعب آور بازی خبر می داد. بخش های کوتاهی از گیم پلی قابل مشاهده است که تغییرات نسبی در قیاس با نسخه ابتدایی را به تصویر می کشند.

در بخش پایانی کنفرانس، نوبت به گل سرسبد و برگ برنده بتسدا رسید. Wolfenstein II: The New Colossus، ادامه مستقیمی است بر بازی The New Order. در دنیای ولفنشتاین، نازی ها بر آمریکا هم مسلط شده اند و آزادی را از مردم سلب کرده اند. حالا هدف بلازکوویچ و تیمش، انقلاب در آمریکا و بیرون راندن نازی ها از خاک این کشور است.

آن طور که از تریلر هویدا است، یکی از مناطق بازی شهر نیواورلئان است که توسط نازی ها (و کروکودیل ها!) اشغال شده و نهضت مقاومت، وظیفه آزاد سازی اش را بر عهده دارد. بلازکوویچ در این نسخه به لباسی ضد گلوله مجهز شده تا بتواند در برابر سیل نازی ها ایستادگی کند.

گیم پلی ولفنشتاین جدید، فوق العاده به نظر می رسد، از قبل هم خشن تر است، به مراتب متنوع تر و روان تر شده و در یک کلام، باشکوه جلوه می کند. خبر خوب این است که ولفنشتاین جدید، همین امسال عرضه می شود. طبق برنامه های بتسدا، قرار است این عنوان روز 5 آبان سال پیش رو برای پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی