ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نمونه تصویر دیگری از کیفیت دوربین وان پلاس ۵

چیزی به معرفی وان پلاس ۵ باقی نمانده و این شرکت کوچک چینی باز هم دارد به خوبی نشان می دهد که راه و رسم بازی با هیجان کاربران را بلد است. امروز «پیت لاو»، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۰

چیزی به معرفی وان پلاس ۵ باقی نمانده و این شرکت کوچک چینی باز هم دارد به خوبی نشان می دهد که راه و رسم بازی با هیجان کاربران را بلد است. امروز «پیت لاو»، مدیر عامل وان پلاس یک نمونه عکس ثبت شده توسط وان پلاس ۵ را در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر کرده تا علاقه مندان به این برند را مشتاق تر سازد.

تصویر مورد بحث پرتره ای سیاه و سفید با پس زمینه ای بوکه شده است که در نگاه اول کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد.

مدیر عامل وان پلاس البته پیشتر هم نمونه تصویری در تاریکی شب از کیفیت دوربین وان پلاس ۵ منتشر کرده بود که از رزولوشن ۴۶۰۸ در ۳۴۵۶ بهره می برد، در نتیجه می توان پنداشت که یکی از دوربین های دوگانه ای که در بخش پشتی این دستگاه قرار گرفته، کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

برعکس تصویری که از فضای تاریک گرفته شده، عکس پرتره بیش از حد فشرده شده و تمام متادیتای آن نیز حذف شده تا کاربران نتوانند به اطلاعاتی در خصوص دوربین همین موبایل دست پیدا کنند.

بر اساس اعلام رسمی شرکت چینی، وان پلاس ۵ در تاریخ ۳۰ خرداد ماه به شکل رسمی رونمایی می شود و احتمالاً با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار به دست مشتریان خواهد رسید. اکنون احتمال می دهیم که برخی مشخصات سخت افزاری قابل توجه وان پلاس ۵، شامل حافظه ۸ گیگابایتی رم، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی داخلی و همچنین بهره گیری از دوربین دوگانه باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    کیفیتش بالاست

مطالب پیشنهادی