ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید سری بازی Wolfenstein رونمایی شد؛ در تقابل با یک دنیا نازی [تماشا کنید]

سال گذشته، کمپانی بتسدا در کنفرانس E3 2017 خود به صورت غیرمستقیم، اشاره ای به توسعه نسخه جدید سری بازی ولفنشتاین داشت و پس از انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض، این عنوان دقایقی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۶

سال گذشته، کمپانی بتسدا در کنفرانس E3 2017 خود به صورت غیرمستقیم، اشاره ای به توسعه نسخه جدید سری بازی ولفنشتاین داشت و پس از انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض، این عنوان دقایقی پیش رسماً معرفی شد. Wolfenstein 2: The New Colossus قرار است دنباله ای مستقیم بر بازی تحسین شده Wolfenstein: New Order (و بسته اضافه اما مستقل Old Blood) باشد.

گیمر یکبار دیگر در نقش «بی. جی. بلازکوویچ»، شخصیت اصلی همیشگی و محبوب سری ولفنشتاین ظاهر می شود که این بار پا را از قاره اروپا فراتر گذاشته و قرار است همراه با نوعی نهضت مقاومت، به نبرد با نازی هایی که آمریکا را تحت تصرف خود در آورده اند برود. به نظر می رسد که هرکاری توسعه دهندگان در نسخه Old Blood به انجام رسانده اند، در واقع پیش درآمدی برای توسعه نسخه دوم بوده است.

اگرچه بخش زیادی از تریلر چند دقیقه ای The New Colossus به داستان و شخصیت پردازی کاراکترها مختلف اختصاص یافته بود، اما خوشبختانه این فرصت برایمان مهیا شد تا نگاهی هرچند کوتاه به گیم پلی بازی هم داشته باشیم که انصافاً بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. جدا از اینکه دو نسخه پیشین Wolfenstein به تنهایی شوترهایی قابل تحسین بودند، حالا به نظر می رسد که تجربه بتسدا در توسعه بازی دووم هم به ساخت یک شوتر با کیفیت تر منجر شده است.

Wolfenstein 2: The New Colossus قرار است روز 27 اکتبر امسال (5 آبان ماه) روی سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    عجب چیزیه ?

  • وحید
    وحید | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    از wolfenstein فقط return ro castle عالی بود و اعتبارش هم از همون نسخه هستش، البته از عالی هم اون ورتر بود ، هیچ بازی اندازه اون بهم حس ترس نداد ?

    • samnaghavi
      samnaghavi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

      یادش بخیر جزو اولین گیم های که بازی کردم

مطالب پیشنهادی