ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تراویس کالانیک موقتاً از سمت مدیر عاملی اوبر کنار گذاشته خواهد شد

شرکت «اوبر» در چند ماه اخیر با مشکلات ریز و درشت زیادی مواجه شده و به همین خاطر، هیئت مدیره کمپانی تصمیم دارد از طریق یک سری تحولات سازمانی روند موجود را تغییر دهد. بر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شرکت «اوبر» در چند ماه اخیر با مشکلات ریز و درشت زیادی مواجه شده و به همین خاطر، هیئت مدیره کمپانی تصمیم دارد از طریق یک سری تحولات سازمانی روند موجود را تغییر دهد.

بر اساس گزارش ها، «تراویس کالانیک» مدیر عامل و بنیان گذار مجموعه که اوبر را از یک استارتاپ کوچک به شرکتی 70 میلیارد دلاری تبدیل کرده است، نخستین گزینه هیئت مدیره برای اصلاح امور و تغییر رویه سازمانی خواهد بود.

اوبر یک تیم حقوقی مستقل را برای تحقیقات داخلی استخدام کرده است

کمپانی ساکن کالیفرنیا برای تحقیق و تفحص در مسائل داخلی خود، یک تیم تخصصی را از مؤسسه حقوقی مستقل «Covington & Burling» استخدام کرده و این خبرگان قرار است تا پایان امروز نتیجه تحقیقات خود را به هیئت مدیره ارائه دهند. البته اوبر هنوز ملاقات خود را با تیم وکلا رسانه ای نکرده اما انتظار می رود تصمیمات جلسه مورد بحث تا پایان هفته به اطلاع عموم برسد.

همچنین لازم به ذکر است که هیئت مدیره اوبر طی نشست امروز خود، در ارتباط با سرنوشت مدیر عامل 40 ساله شرکت نیز تصمیم گیری خواهد کرد و معلوم نیست گزارش تیم حقوقی، چه تاثیری در این تصمیم خواهد گذاشت.

بنا بر تحلیل های مختلف، در صورت کنار گذاشتن کالانیک از سمت مدیر عاملی، احتمال حضور دوباره این کارآفرین در اوبر با نقش محدودتر وجود داشته و حتی ممکن است بتواند وظایف اجرایی خود را با نظارت بیشتر از سوی هیئت مدیره به عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی