ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رشته اینترنت اشیاء به دوره های دانشکده علمی کاربردی مخابرات اضافه می شود

رئیس دانشکده علمی-کاربردی مخابرات با اشاره به ایجاد چند رشته جدید آموزشی در این دانشکده، اعلام کرد مراحل اخذ تأیید از دانشگاه علمی کاربردی انجام شده و چهار رشته جدید به این دانشکده اضافه می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

رئیس دانشکده علمی-کاربردی مخابرات با اشاره به ایجاد چند رشته جدید آموزشی در این دانشکده، اعلام کرد مراحل اخذ تأیید از دانشگاه علمی کاربردی انجام شده و چهار رشته جدید به این دانشکده اضافه می شود که یکی از آنها، رشته اینترنت اشیاء است.

وحید یزدانیان گفت اگرچه دروس فناوری اطلاعات و ارتباطات در مقاطع کاردانی و کارشناسی، سالهاست که در این دانشکده ارائه می شود، اما اکنون باید با نگاهی تخصصی و عمیق به مباحثی همچون تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، شبکه و امنیت بپردازیم.

وی افزود از مهر ماه امسال، پذیرش دانشجو در رشته های امنیت اطلاعات، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک و شبکه در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام شده و دانشجویان طبق سرفصل های جدید، با رویکردی مهارتی آموزش می بینند.

یزدانیان با اشاره به طراحی سرفصل دوره های بلند مدت رشته اینترنت اشیاء، از راه اندازی آزمایشگاه آموزشی اینترنت اشیاء نیز سخن گفت تا دانشجویان این رشته بتوانند در محیطی ملموس تر به یادگیری پرداخته و با دریافت مدرک تحصیلی، به سرعت در حوزه تخصصی خود در صنعت مشغول به کار شوند.

گفتنیست طبق اظهارات رئیس دانشکده علمی-کاربردی مخابرات، طرح های پژوهشی برای دوره کارشناسی ارشد در حوزه های کلان داده، نسل پنجم موبایل (5G) و شبکه های مبتنی بر نرم افزار (SDN) نیز در دست تدوین است که پس از تصویب، پذیرش دانشجو در این مقطع نیز آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی